سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۳۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ب.ظ

بازگشایی شعبه ابهر موسسه کاسپین

موسسه کاسپین   شعبه ابهر موسسه اعتباری کاسپین بازگشایی شد.

شعبه ابهر موسسه اعتباری کاسپین که حدود 10 روز پیش تعطیل شده بود، پس از انجام هماهنگی های لازم بازگشایی شد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، این شعبه که به دلیل مسدودی حساب ها و نارضایتی برخی مشتریان و بروز مشکلاتی، تعطیل شده بود، پس از برگزاری جلسات مراجع ذیربط، بویژه شورای تأمین شهرستان و معاون فرمانداری، مجدداً بازگشایی و آغاز به کار کرد. خاطر نشان می شود، فعالیت های این شعبه به حالت عادی بازگشته و مطابق روال سایر شعب موسسه به مشتریان محترم خدمات ارائه می نماید. گفتنی است که پس از انحلال تعاونی های هشتگانه (فرشتگان، امیدجلین، عام کشاورزان مازندران، بدرتوس، الزهرا، پیوند، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و حسنات اصفهان) و تشکیل موسسه اعتباری کاسپین، حدود 120 شعبه منتخب مجوز فعالیت دریافت کرده اند (80شعبه اخذ شده و 40شعبه در مرحله نهایی) که فهرست آنها در پایگاه اینترنتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و موسسه اعتباری کاسپین قابل دسترسی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۱
سپرده گذار
جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ق.ظ

خداحافظی با چک های بلا محل

بانک مرکزی  صیاد (سامانه صدور یکپارچه دسته چک)

 با استفاده از سامانه صیاد، صدور چک در همه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز کشور یکدست و استاندارد خواهد شد. یک شماره منحصر به فرد بر روی هر برگ چک درج می شود که دریافت کننده چک می تواند این رقم را به سامانه پیامکی بانک مرکزی ارسال کند و در همان لحظه از سوء سابقه صاحب چک مطلع شود. صیاد باعث کاهش مخاطره پذیرش چک و نهایتاً موجب تسهیل مراودات تجاری می شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۴
سپرده گذار
پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

سود 18 درصد صندوق لوتوس رویان

بانک پارسیان  سود 18 درصد بانک پارسیان.

صندوق لوتوس رویان بانک پارسیان، صندوقی با درآمد ثابت و پیش بینی سود می باشد.سود این صندوق هر سه ماه و با نرخ 18 درصد پرداخت می شود.و همین امر نمایانگر برتری این صندوق  نسبت به سپرده های بلند مدت بانکی است. چرا که سود سپرده های بانکی 15 درصد سالانه است و فرد برای برخورداری از این سود باید به مدت یک سال سپرده خود را برداشت نکند.از طرفی این صندوق قابلیت شرکت در امور خیریه را هم دارد و منافع این صندوق  باهمکاری پژوهشگاه رویان صرف تحقیقات پزشکی در مورد بیماری هایی همچون سرطان،ام اس،ضایعات نخاعی،آلزایمر و. ..می شود.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در این صندوق 100 هزار تومان می باشد. و بهترین زمان برای سرمایه گذاری اول هر فصل یعنی اول فروردین، تیر، مهر و دی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۴۰
سپرده گذار
پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ

افتتاح اولین مرکز توسعه کارافرینی بانکی

بانک مسکن   امروز 30 شهریور96 اولین مرکز توسعه کارافرینی بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

هدف از ایجاد این مرکز کارافرینی بانکی به شرح زیر می باشد:

حمایت از ایده و افراد خلاق در زمینه مسکن و ساختمان،راه و شهرسازی، خدماتی نوین تامین مالی و تجارت الکترونیکی

ارتقاء فرهنگ کارافرینی با تکیه بر نیروی متخصص و جوان

شناسایی، جذب و هدایت ایده های نو

ح


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۳۱
سپرده گذار
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

برنامه ریزی

برنامه ریزی کنکور سراسری:

ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در رشته دلخواه ،مستلزم قبولی در کنکور می باشد . کنکور آزمونی است که به واسطه آن دانش و اطلاعات علمی فرد مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد. رقابت در این آزمون به علت پذیرش کم دانشگاه ها بسیار شدید است.به همین دلیل برنامه ریزی درست برای رسیدن به هدف به همراه سعی و تلاش فراوان باید سر لوحه کار دانش آموزان عزیز قرار گیرد.

برنامه ریزی چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۴۷
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۵۹ ب.ظ

اسامی برندگان قرعه کشی وین کارت

بانک سامان  اسامی برندگان قرعه کشی وین کارت بانک سامان در مرداد 96

قرعه کشی وین کارت بانک سامان، تنها قرعه کشی ماهانه نظام بانکی کشور می باشد.

آقای متین رجبی برنده جایزه 50 میلیون تومانی بانک سامان از شعبه خانه اصفهان می باشد.

برای دیدن اسامی 125 برنده دیگر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۵۹
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ق.ظ

مسابقه عکاسی بانک سینا

 بانک سینا مسابقه عکاسی کار خوب یعنی ...

 بانک سینا همزمان با جشنواره حساب های قرض الحسنه خود، مسابقه عکاسی با محوریت "کار خوب" برگزار می کند. بر این اساس شرکت کنندگان عزیز می توانند از سوژه های مورد نظر خود در رابطه با کارهای خوب و انسان دوستانه عکاسی کرده و آن ها را تا پایان شهریور ماه سال جاری از طریق پیام دایرکت به شناسه اینستاگرام بانک به آدرس زیر ارسال کنند. https://www.instagram.com/sina_bank/ پس از داوری توسط تیم کارشناسان بانک به سه عدد از بهترین تصاویر، سه کارت هدیه 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
 شرایط شرکت در مسابقه: تصاویر باید توسط خود شخص گرفته شده باشد و در صورت درخواست، اصل فایل تصویر برای بانک ارسال شود.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۵
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

مسابقه نقاشی بانک صادرات

 بانک صادرات جشنواره سرمایه های سبز سرزمین من.

جشنواره نقاشی سرمایه های سبز سرزمین من با حمایت بانک صادرات از 14 تا 31 شهریور برگزار می شود.

دراین جشنواره از کودکان شرکت کننده خواسته شده تا آرزوها، رویاها و هرآنچه که در وسعت نگاه آنان از آینده می گنجد را نقاشی کنند و تصویر آن را بعلاوه نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه، از طریق آدرس پیام رسان تلگرام جشنواره تا حداکثر ٣١ شهریور ماه سالجاری به نشانی bsi_campaign@ارسال کنند.
 بنابراین گزارش، نقاشی های ارسالی کودکان توسط خود مردم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت به ١٠ اثر برگزیده، ١٠ کارت هدیه ١٠ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۸
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ

اغاز سود 17 درصد سپرده بانک سامان

بانک سامان  سود 17 درصد اوراق گواهی سپرده بانک سامان .

بانک سامان ۵۰۰۰میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده منتشر می‌کند
 بانک سامان با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ۵۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) منتشر می‌کند. به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، اوراق گواهی سپرده بانک سامان به صورت مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام)، با نام و از طریق سامانه سیما منتشر خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این اوراق یک ساله با سود ۱۷ درصد سالانه و معاف از مالیات است و سود آن در مقاطع یک ماهه پرداخت می‌شود. نرخ بازخرید اوراق نیز ۱۵درصد سالانه تعیین شده است. این گزارش حاکی است،
فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک سامان از روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه در تمام شعب بانک آغاز می‌شود و تا ۲۶ شهریور ماه به مدت ۶ روز کاری ادامه دارد. گفتنی است،
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۷
سپرده گذار
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ق.ظ

برندگان قرعه کشی جشنواره ناواکو بانک مسکن

بانک مسکن   اسامی برندگان جشنواره ناواکو بانک مسکن:

برندگان اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره تابستانه ناواکو ویژه پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک مسکن معرفی شدند. به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در مرحله اول قرعه‌کشی این جشنواره محمود عبدالهی از استان خراسان رضوی،یوسف عالی صومعه از استان تهران،حبیب فیاضی از استان آذربایجان غربی،ابراهیم ابونصری از استان فارس و عبداله امیدزاده از استان گلستان به عنوان برندگان این دوره معرفی شدند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۷
سپرده گذار
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ق.ظ

گزارش کاراموزی حسابداری در تامین اجتماعی

گزارش کارآموزی حسابداری در بیمه تامین اجتماعی

گزارش-کارآموزی-حسابداری-در-بیمه-تامین-اجتماعیگزارش و پروژه کارآموزی رشته حسابداری، بخشی از متن: از  آنجائیکه روش مالی سازمان بصورت ماشینی بوده و در نظر است کلاً عملیات مالی سازمان در رابطه با درمان نیز بصورت ماشینی باشد لذا دفتر روزنامه مبتنی بر استفاده از ماشین تهیه گردیده و لازم است واحدهای درمانی از این دفاتر که نمونه آن ضمیمه این دستورالعمل می‌باشد استفاده نمایند. بدیهی است از ستونهایی که در روش دستی مورد نیاز نبوده استفاده بعمل نخواهد آمد. دفتر روزنامه حسابهای عمومی شامل 11 ستون و بشرح زیر مورد استفاده قرار خاهد گرفت و واحدها مکلفند کلیه عملیات مالی را منحصراً از روی سند حسابداری که بعداً توضیح داده خواهد شد در دفتر روزنامه حسابهای عمومی ثبت نمایند.

فهرست مطالب:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۰۹
سپرده گذار
شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

تحقیق حسابداری دولتی و بوجه ای

حسابداری دولتی و حسابداری بوجه ای

حسابداری-دولتی-و-حسابداری-بوجه-ایتحقیق و پروژه رشته حسابداری، بخشی از متن: حسابداری به انحناء گوناگون تعریف شده است. کامل ترین تعریف فن حسابداری به شرح زیر است: حسابداری عبارت است از فن ثبت، طبقه بندی و تلخیص فعالیت های مالی یک مؤسسه در قالب اعداد قابل سنجش به پول و تفسیر نتایج حامل از بررسی این ارقام. تعریف حسابداری سازمانهای ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۹
سپرده گذار
شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

دانلود پروژه کلیات حسابداری بهای تمام شده

کلیات حسابداری بهای تمام شده

کلیات-حسابداری-بهای-تمام-شدهپروژه و تحقیق رشته حسابداری، بخشی از متن: کاربرد اولیة اطلاعات مربوط به بهای تمام شده در تصمیم گیری ها و ارزیابی عملکردهای توسط مدیران است که در داخل ساختمان توسط مدیران به منظور ارزیابی فعالیتهای سازمان یا نیروی انسانی و یا به عنوان مبنای برای اتخاذ تصمیم بکار برده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۴۲
سپرده گذار
چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۵۴ ب.ظ

زمان قرعه کشی بانک ملت اعلام شد.

بانک ملت  تاریخ سی وششمین جشنواره قرض الحسنه بانک ملت

سی و ششمین دوره قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک ملت در روز شنبه مورخ ۹۶.۷.۲۲ برگزار خواهد شد.

 بر این اساس شرایط شرکت در قرعه کشی و اهداء جوایز مجدداً به شرح زیر اطلاع رسانی می شود:
۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۵۴
سپرده گذار
چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

دانلود پروژه بررسی انواع مالیات

بررسی انواع مالیات

بررسی-انواع-مالیاتتحقیق و مقاله رشته حسابداری و اقتصاد، مقدمه: در بیشتر کشورها، بخش عمده ای از منابع درآمدی دولت، از طریق مالیات تامین می شود. سهم مالیات از کل درآمدهای عمومی در میان کشورها، متفاوت است و میزان آن بستگی به سطح توسعه و ساختار اقتصادی آنها دارد. در این میان، فرار مالیاتی و گریز از مالیات در کشورها ...دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۳۱
سپرده گذار