سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۴۱ ب.ظ

بالابر هیدرولیک چیست ؟ (مزایا و معایب )

بالابر هیدرولیک چیست ؟

 بالابر ها انواع مختلفی دارند. از پرکاربردترین بالابرها، بالابر هیدرولیکی است که از آن در مکان های مختلف استفاده می شود. بالابرهای هیدرولیک در خانه، فروشگاه‌ها، انبارها و غیره به عنوان بالابر هیدرولیک انبار، بالابر هیدرولیک نفربر، بالابر هیدرولیک ویلچر و بالابر هیدرولیک صنعتی استفاده می شود.

دلیل محبوبیت بالابر هیدرولیک این است که نیازی به موتورخانه ندارد ، درصد خرابی قطعات پایینی دارد. به علاوه این که به راحتی می‌توان از آن در مکان هایی با فضای کم استفاده کرد.

بالابر هیدرولیک به دلیل مزایای زیادی که دارد این روزها علاوه بر استفاده در کارگاه های صنعتی و برای استفاده از مشاغل، در فروشگاه ها و خانه ها نیز به عنوان وسیله ی حمل کالا استفاده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۴۱
سپرده گذار
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳ ق.ظ

پروژه ستین

پروژه ستین

در تاریخ 29 خرداد ماه سال 1400 هستیم و احتمالا این روزها عکس فوتبالیست معروف علی کریمی که به عنوان سفیر شرکت آرین سازه معرفی شده در سرتاسر شهر مشاهده کرده اید ، پروژه ستین آخرین و یکی از بزرگترین پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 تهران در محدوده چیتگر میباشد که شامل 12 برج 12 طبقه میباشد و شروع پذیره نویسی پروژه از اواسط سال 99 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد . توجه داشته باشید پذیره نویسی را تنها از طریق کارگزاری رسمی پروژه ستین انجام بدهید ، برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون فروش پروژه ستین با شماره 09120872537 تماس حاصل بفرمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۱۳
سپرده گذار
يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۰ ب.ظ

آشنایی با تجهیزات پزشکی عمومی

آشنایی با تجهیزات پزشکی عمومی

آشنایی با تجهیزات پزشکی برای عموم افراد نیاز است. این موضوع که گاهی همه نیاز دارند برای بچه هایمان یا افراد خانواده ی مان را به کلینیک و بیمارستان ها ببریم و از آن ها مراقبت کنیم ، ضرورت ایجاد می کند. هدف این مقاله آشنایی با تجهیزات پزشکی عمومی است که همه نیاز است بدانند:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۰
سپرده گذار

بیست و چهار تیر ماه، زمان جدید برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت.

آزمون استخدامی بانک تجارت صبح روز پنج شنبه مورخ 24 تیر سال جاری برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، آزمون استخدامی این بانک (در تاریخ 20 فروردین 1400) که به دلیل شیوع مجددویروس کرونا و اعمال محدودیت ها لغو و به زمان دیگری موکول شده بود در تاریخ 24 تیر ماه 1400 و با اخذ مجوز های لازم از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برگزار خواهد شد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۲۰
سپرده گذار

  تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و ایران خودرو منعقد شد.

تفاهمنامه سه‌جانبه بانک تجارت، شرکت ایران خودرو و ساپکو بین دولت‌آبادی و مقیمی مدیران عامل بانک تجارت و شرکت ایران خودرو تبادل شد.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت، شرکت ایران خودرو و ساپکو یازدهم خردادماه در ساختمان قدیمی بانک بازرگانی سابق واقع در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۱۷
سپرده گذار

الکتروپاپ به زبان فارسی عصر جدید موسیقی ایران
دنیای موسیقی پر از سبکای مختلفه که هرکدومشون رده های مختلفی دارن یکی از محبوب ترین رده ها الکتروپاپ یا همون الکترو سینث هست که من خودم عاشقشم خصوصا ورژنه فارسیش که به تازگی ایجاد شده که امروز بهش میپردازیم.
خب حالا بزارین بپردازیم به این که الکتروپاپ چیه الکترو پاپ سبکی مدرنه که تو زمینه بیت بسیار جذاب عمل کرده و لیدی گاگا و بیلی آیلیش که تو ادامه توضیحات بهشون میپردازیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۰ ، ۰۸:۵۲
سپرده گذار
پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۵۳ ب.ظ

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه

  آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن را پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۳
سپرده گذار