سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۰۷ ب.ظ

بهترین راکت پینگ پنگ در سال 1400

بهترین راکت پینگ پنگ در سال1400

آیا به دنبال خرید راکت پینگ پنگ هستید؟ به دنبال بهترین هستید اما مطمئن نیستید برای چه کاری بروید؟ خوب شما به مکان مناسب آمده اید. در این پست ، ما 10 بهترین پد پینگ پنگ موجود در بازار در سال 1400 را مرور می کنیم و همچنین راهنمای خریدار کاملی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند راکت مناسب خود  خود را انتخاب کنید.

راهنمای خرید

پینگ پنگ راهی عالی برای سرگرمی خانواده یا مهمانان است. این ورزش را می توان در داخل یا خارج از خانه انجام داد. برای بازیکنان حرفه ای، بازی تنیس روی میز بهترین راه برای آماده شدن برای مسابقات است.

داشتن تجهیزات مانند بهترین راکت تنیس روی میز، به شما امکان تمرین بیشتر را می دهد. داشتن این امکانات در خانه ایده بسیار خوبی است.

از بین همه این تجهیزات ، راکت اولین موردی است که باید در اختیار داشته باشید. بازیکنان حرفه ای می دانند که روی بازی شما تأثیر دارد. قبل از خرید ، تحقیقات کافی انجام دهید.

راکت تنیس روی میز از 4 قسمت دسته ، تیغه ، لاستیک و اسفنج تشکیل شده است. ترکیب این قطعات کیفیت راکت را تعیین می کند.

ما اغلب به اصطلاح راکت و اسفنج تنیس روی میز مانند سرعت ، چرخش ، کنترل ، پرش ، نرم یا سخت اشاره می کنیم. در واقع ، این شاخص ها هیچ ارزش واحد صنعتی ندارند ، اما آنها اصطلاحاتی هستند که تولیدکنندگان عمده راکت برای کاربران طبقه بندی کرده اند تا هنگام انتخاب راکت خود از آنها به عنوان مرجع استفاده کنند.

با این حال ، داشتن راکت مناسب برای پینگ پنگ یک سرمایه گذاری عاقلانه است که مدت زیادی برای شما دوام خواهد آورد. این برای نوع تجربه ای که دارید و نحوه عملکرد خوب شما هنگام بازی بسیار مهم است.

قیمت و خرید

در حالی که اکثر راکت پینگ پنگ ارزان هستند، این نسخه ها دوام کمتری دارند و به راحتی می شکنند. تقریباً هرکسی که این پد پینگ پنگ ارزان تر را انتخاب کرده باشد می تواند حوادث بیشماری از شکستن دسته ها و لاستیک ها را نشان دهد که بدون چسب به دست می آیند.

در پایان، همیشه عاقلانه است که چند تومان اضافی برای خرید بهترین راکت پینگ پنگ مناسب خرج کنید تا اینکه مجبور شوید چندین پول را در طول یک سال خریداری کنید.

تیغه

برای کسانی که به دنبال بهبود مهارت های خود یا رقابت بیشتر هستند ، مهم است که نوع تیغه مورد نظر خود را در یک پارو پینگ پنگ در نظر بگیرید. تیغه های خیلی سریع یا خیلی کند می توانند تاثیر فوق العاده ای بر میزان خوب بازی کردن شما داشته باشند.

اگر می خواهید در مسابقات پینگ پنگ به صورت حرفه ای شرکت کنید ، باید حرفه ای ترین پد پینگ پنگ های بازار امروز را بررسی کنید.

تاثیر ضخامت بر عملکرد:

تیغه ضخیم تر سریع و مناسب برای ضربه سریع است. اغلب توسط بازیکنان تهاجمی استفاده می شود. تیغه نازک تر می تواند چرخش عالی ایجاد کند. بازیکنانی که دوست دارند در تیم کناری بازی کنند ، به دنبال آن هستند.

به زبان ساده ، هرچه تیغه ضخیم تر باشد ، محکم تر است ، تیغه نازک تر است ، احساس کامل تر است.

راکت سفارشی

اگر در انجام این ورزش جدی هستید ، از پاروهای با عملکرد بالا بهترین استفاده است. شما قادر خواهید بود به نوع چرخش و سرعتی که می خواهید در بازی خود اعمال کنید دست یابید. این امر از طریق لاستیک درجه یک و تیغه مورد استفاده برای ایجاد این راکت امکان پذیر است.

کدام را انتخاب کنم؟

راکت های سفارشی نسبت به انواع راکت پینگ پنگ ارزان برتری دارند. اگر یک بازیکن تنیس روی میز معمولی هستید یا می خواهید در یک مسابقه شرکت کنید ، خرید آن ایده خوبی است. اگر فقط برای سرگرمی بازی می کنید ، به پاروهای از پیش ساخته شده بچسبید.

بنابراین تصمیم گرفته اید یک راکت سفارشی بخرید؟ سبک بازی خود را ارزیابی کنید. پس از انجام این کار ، پارو مناسب را انتخاب کنید. با بهبود بازی ، می توانید لاستیک ها ، تیغه ها یا کل پارو را بسته به سبک خود تغییر دهید. داشتن پارو تنیس روی میز مزایای زیادی دارد.

راکت از پیش ساخته شده به این معنی است که از قبل مونتاژ می شود. دارای تیغه و لاستیک است که قبلاً روی آن چسبانده شده است. برای چسباندن روی چوب نیازی به خرید لاستیک ندارید. فقط می توانید خفاش را از کیف خود بیرون بیاورید و شروع به بازی کنید. به طور کلی ، یک راکت از پیش ساخته با کیفیت بهتر باید حدود یک سال برای شما دوام بیاورد.

وقتی هنوز در حال یادگیری بازی هستید ، باید خفاش های تنیس روی میز از پیش ساخته شده را انتخاب کنید ، اما آنهایی را که کیفیت بسیار پایینی ندارند انتخاب نکنید. خفاش های با کیفیت پایین به شما کنترل ، سرعت ، و چرخش دلخواه را نمی دهند. شما اصلا نمی توانید سکته خود را کنترل کنید. این به شما در بهبود مهارت های کلی بازی کمک نمی کند. همیشه باید یکی را با کیفیت بهتر انتخاب کنید.

منبع: تپ سنج

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">