سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۸ ب.ظ
بانک افیسر در ایران
بانک افیسر چیست؟
شاید این ایده که شما در خانه بنشینید و یک نفر در شعبه کارهای بانکی شما را انجام بدهد خیلی رویایی به نظر برسد، اما بانک ملی ایران این ایده را با طرح «بانک آفیسر» کاملا عملیاتی کرده است.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بارها شنیده شده که در نظام های بانکی پیشرفته دنیا، مشتریان به حضور در شعب بانک نیازی ندارند و یا نیازهای بانکی آنها به صورت غیرحضوری برآورده می شود.
بانک ملی ایران نیز با توجه به نیاز مشتریان برای کاهش مراجعه حضوری به شعب، خدمت جدید «بانک آفیسر» را ارایه کرده تا مشتریان بتوانند با کمک آن در هر ساعت از شبانه روز نیازهای بانکی خود را رفع کنند.
بانک ملی ایران در این طرح که می توان از آن به عنوان انقلابی در نظام بانکی نام برد و حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، رابط های بانک در «بانک آفیسر» را از میان نیروهای نخبه و توانمند خود انتخاب کرده و دوره های آموزشی فنی برای آنها تدارک دیده است.
این نیروها به عنوان "اکانت آفیسر" ویژه مشتری رابط میان شعبه و مشتری بوده و موظف اند تمام نیازهای مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امورات بانکی را انجام دهند.
همچنین اکانت آفیسر موظف است اطلاعات و کمک های لازم را نیز در اختیار مشتری بگذارد
اکانت آفیسر کیست؟
یکی از بهترین کارمندان بانک و رابط میان مشتریان ویژه و شعبه در طرح (بانک آفیسر) می باشد و به درخواستهای مشتریان مطابق قوانین و مقررات بانکی به بهترین نحو در کوتاهترین زمان پاسخ میدهد.ارتباط میان مشتریان و «اکانت آفیسر» از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود.
در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی «اکانت آفیسر » امتیاز بدهد.خدمات بانک افیسر:
1 _ پاسخگویی و مشاوره
2 _ خدمات افتتاح حساب
3 _ صدور و تحویل ابزار برداشت
4 _ واریز و برداشت
5 _ دریافت و وصول چک
6 _ رزرو صندوق اجاره ای
7_ صدور چک رمز دار
8 _ خرید و فروش اوراق بهادار
9_ صدور ضمانتنامه ریالی
10_ صدور کارت هدیه
11 _ درخواست تسهیلات
شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :
جایزه 200 میلیونی بانک تجارت
وام بدون سود بانک رفاه
خودرو 206 جایزه جشنواره زمستانی بانک ملی