سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ

جایزه 200 میلیونی تومانی بانک تجارت

بانک تجارت   اغاز جشنواره بزرگ بانک تجارت با جایزه ویژه دویست میلیون تومانی.

یک حرکت حساب شده نام جشنواره بزرگ بانک تجارت می باشد . این جشنواره از 29 آذر ماه آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

"جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت از 29 آذر ماه با جوایز ارزنده کلید خورد.

 به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این جشنواره که از روز 29 آذر ماه همزمان با سالروز تاسیس این بانک آغاز و تا پایان اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، با جوایزی ارزنده برای مشتریان این بانک همراه خواهد بود.

جشنواره یک حرکت حساب شده

 جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان شامل یک جایزه ویژه به ارزش 2 میلیارد ریال برای برنده اصلی و 300جایزه 10میلیون ریالی برای 300نفر می باشد که به قید قرعه و براساس میزان امتیاز کسب شده، به برندگان اهدا خواهد شد.
 مشتریان بانک تجارت می توانند ضمن عضویت در باشگاه مشتریان و انجام تراکنش های الکترونیک، امتیاز و شانس خود را برای دریافت این جوایز افزایش دهند.
 از دیگر برنامه های این باشگاه که همزمان با آغاز جشنواره مذکور شروع و تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، مسابقه پیش بینی جایزه ویژه 2 میلیارد ریالی می باشد که در آن اعضاء باشگاه مشتریان بانک تجارت می توانند با مراجعه به سایت باشگاه و حدس زدن جایزه ویژه، شانس برنده شدن گوشی همراه iPhone8 را به دست آورند.
 قرعه کشی جوایز این جشنواره همزمان با ایام مبارک دهه فجر انجام می شود و به 12 نفر از اعضایی که این در مسابقه پیش بینی این جایزه شرکت کنند، به قید قرعه یک دستگاه گوشی iPhone8 اهدا می شود.
مشتریان بانک تجارت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir و صفحه اینستاگرام این باشگاه به نشانی club_tejarat و کانال تلگرامی tejarat_club@ مراجعه نمایند."

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

خودرو 206 جایزه ویژه جشنواره زمستانی بانک ملی 

یک سال سفر رایگان جایزه بانک ملت 

آغاز دور دوم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سینا


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">