سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

تسهیلات موسسه اعتباری کاسپین

موسسه کاسپین   طرح پایدار،مهر و آبان موسسه اعتباری کاسپین آغاز شد.

⁠موسسه اعتباری کاسپین از سه طرح تسهیلاتی جدید رونمایی کرد .سه طرح تسهیلاتی موسسه کاسپین با نام طرح پایدار،مهر و آبان با شرایط فوق العاده و سود 13 تا 18 درصد آغاز به کار کرد.
"موسسه اعتباری کاسپین در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، پس از گذر از بحران های مربوط به برخی تعاونی های منحله تحت پوشش خود، به عنوان نخستین اقدام با طراحی خدمات “بسته اعتباری باران” از سه طرح تسهیلاتی جدید برای مشتریان و سپرده گذاران خود رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، طرح های «پایدار»، «مهر» و «آبان»، عناوین خدمات جدید تسهیلاتی موسسه اعتباری کاسپین هستند که مشتریان این موسسه می توانند از روز ۱۱ آذر ماه سال جاری با فراهم نمودن شرایط اعلامی از تسهیلات ارزان قیمت بهره مند شوند.
 در طرح «پایدار» مشتریان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت که قابلیت دریافت و پرداخت دارد، ضمن بهره مندی از سود سپرده تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۳% با دوره باز پرداخت ۲۱ الی ۳۵ ماهه برخوردار شوند.
طرح «مهر» نیز این قابلیت را دارد که مشتریان با افتتاح حساب کوتاه مدت می توانند علاوه بر دریافت سود ۶ درصدی سپرده، با رعایت ضوابط تعیین شده، تسهیلات با نرخ ۱۵ درصدی در قالب عقود مبادله ای (جعاله، فروش اقساطی) دریافت نمایند. سقف تسهیلات این طرح حداکثر ۶۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۲۴ تا ۶۰ ماه می باشد.
 بر اساس طرح «آبان» که در راستای تامین نیاز مالی کوتاه مدت متقاضیان طراحی شده است، مشتریان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت و دریافت سود سپرده تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۸% در قالب عقود مضاربه و سلف دریافت نمایند. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۳ تا ۱۲ ماه می باشد.
خاطر نشان می شود دستورالعمل اجرایی این طرح از تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ به کلیه شعب موسسه ابلاغ شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به واحدها متناسب با نیاز خود اقدام نمایند. روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین"

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

یک سال سفر رایگان، جایزه بانک ملت 

وام بانکی با سود دو درصد   


وام فوری با سود 6درصد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">