سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ب.ظ

جایزه جالب بانک مسکن به خوش حساب ها

 بانک مسکن جزئیات جایزه خوش حساب های بانک مسکن.

یکی از اقدامات منحصر به فرد بانک مسکن که از سال 83 آغاز شده، جایزه به افراد وام گیرنده است.و همین امر این بانک پرسابقه را از بانک های دیگر متمایز می سازد.این جایزه به وام گیرندگانی تعلق می گیرد که قبل از تاریخ قسط اقدام به پرداخت آن می کنند .محاسبه جایزه هم به سود تسهیلات و تعداد روزهایی که قسط زودتر پرداخت شده بستگی داره.به طور مثال اگر سود تسهیلات 18 درصد باشد با دو درصد کاهش یعنی 16 درصد به حساب فرد در آخر سال پول واریز می شود.

متن کامل خبر برگرفته از وب سایت بانک مسکن :

رییس اداره کل سازمان و روش‌های بانک مسکن در توضیح جزییات مربوط به نحوه و میزان پرداخت جوایز خوش‌ حسابی بانک مسکن به مشتریان و تسهیلات گیرندگان این بانک به خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرد: پرداخت جایزه خوش حسابی به مشتریان بانک‌ مسکن یکی از تمایزات این بانک نسبت به سایر بانک‌ها است که از سال 83 به آن دسته از تسهیلات گیرندگان که نسبت به پرداخت زودتر از موعد اقساط خود اقدام می‌کنند، تعلق می‌گیرد.
محمود یوسفی افزود: بر مبنای دستورالعمل پرداخت جایزه خوش حسابی به این گروه از مشتریان بانک مسکن،جوایز خوش حسابی در پایان هر سال و به ازای تعداد روزهایی که در طول یکسال تسهیلات گیرنده اقدام به پرداخت زودتر از موعد اقساط تسهیلات خود کرده است با نرخی معادل 2 درصد پایین‌تر از نرخ سود تسهیلات دریافت شده و نسبت به رقم اصل مبلغ اقساط، محاسبه و به حساب تسهیلات متقاضی واریز می شود.
به این معنی که به عنوان مثال اگر فردی تسهیلات مسکن با نرخ سود 18 درصد دریافت کرده باشد جوایز خوش حسابی با نرخ 16 درصد به حساب بدهی(حساب تسهیلات) فرد واریز می شود. به این معنا که با واریز جایزه خوش حسابی محاسبه شده به حساب تسهیلات مشتریان،به همان میزان، از مانده اصل بدهی متقاضی از تسهیلات دریافت شده، کم می‌شود. یوسفی گفت: این در حالی است که به تسهیلات گیرندگانی که نسبت به پرداخت زودتر از موعد بیش از 7 قسط خود اقدام کنند،«تخفیف سود» نیز تخصیص می یابد؛ این در حالی است که جایزه خوش حسابی بر مبنای رقم اصل تسهیلات و با محاسبه تعداد روزهایی که تسهیلات گیرنده اقدام به پرداخت زودتر از موعد اقساط خود کرده است با نرخی معادل 2 درصد پایین‌تر از نرخ سود تسهیلات دریافت شده در پایان هر سال به صورت سیستمی محاسبه و به حساب بدهی تسهیلات گیرندگان واریز می‌شود.

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

هشت نکته مهم در اجاره مسکن


با وام مسکن کجا خونه بخریم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">