سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۶ ق.ظ

وام 5 میلیونی بانک سبنا

 بانک سینا یارا کارت بانک سینا هم رسید.

یارا کارت،نوعی کارت اعتباری است برای کمک به قشر کم درآمد. اولین یارا کارت توسط بانک کشاورزی ارائه شد پس از آن طبق بخشنامه بانک مرکزی، بانک ها موظف به دادن تسهیلات با پشتوانه یارانه شدند.اما در این بین بانک سینا در جهت خدمت به مشتریان خود شروع به ارائه یارا کارت نمود.

کارت اعتباری با سقف دو میلیون تومان برای خانواده های دو نفره ،سه میلیون تومان برای خانواده های سه نفره و پنج میلیون تومان برای خانواده های چهار نفره توسط بانک سینا در حال ارائه شدن است.

پیرو سیاست های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور ایجاد زمینه های دسترسی اقشار و آحاد مختلف جامعه به ویژه اقشار کم درآمد به خدمات اعتباری بانکی، یاراکارت اعتباری بانک سینا به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه، این بانک نسبت به اعطای یاراکارت اعتباری با پشتوانه یارانه واریزی به حساب خانواده ها با مبالغ 20 میلیون ریال جهت خانواده های 2 نفره و بیشتر، 30 میلیون ریال جهت خانوارهای 3 نفره و بیشتر و 50 میلیون ریالی جهت خانوارهای 4 نفره و بیشتر اقدام می کند.
گفتنی است بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، هم اکنون نسبت به اعطای تسهیلات حمایتی از طرح های اشتغالزا در مناطق محروم و روستایی نیز اقدام می ورزد و در جهت توسعه سیستم حمل و نقل مناطق روستایی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) نیز تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار اعطا می نماید.


شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :


یارا کارت بانک کشاورزی با ضمانت بارانه


وام بانکی با سود دو درصد


وام فوری با سود 6درصد



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">