سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ب.ظ

قدرت ایمان

قدرت ایمانایمان چیست؟ایمان یک نیروی محرکه است. نیرویی که سرچشمه تمام موفقیت های انسان است. ایمان اساسی ترین بخش وجود انسان های موفق است . طبق گفته کتاب مقدس ایمان قادر است کوه را جابه جا کند . آیا این جمله را باور دارید؟ایا باور دارید نیروی ایمان می تواند باعث جابه جایی کوه شود؟با کمی تامل به مواردی پی می بریم که حتی عظیم تر از جابه جایی کوه می باشد.مواردی مثل تسخیر فضا.
رفتن انسان به فضا به خاطر باور راسخ دانشمندان ما بود.ایمان به اینکه می توان فضا را تسخیر کرد.مثال جالبی از قدرت ایمان درکتاب جادوی فکر بزرگ آمده است.در این کتاب به جوانی اشاره شده که تصمیم به بازگشایی دفتر فروش خانه های متحرک  (کاروان)داشته.اما با مخالفت اطرافیان روبرو شده. سرمایه اندکی داشته و یکی از افراد طرف مشورتش به او چنین گفته بود:تو سرمایه کمی دارد. .دست دراین کار زیاد شده و از طرف دیگر تجربه ای هم در این زمینه نداری اما مرد جوان ایمان داشت که در کار جدیدش موفق خواهدشد.ایمان راسخ او به موفقیت باعث شد نظردوتن از سرمایه گذاران را به خود جلب کند.او در سال اول یک میلیون دلار ازفروش خانه های متحرک به دست آورد. ایمان راسخ باعث پیدایش راه حل های جدید،وسایل ،چگونگی انجام کار و یا حتی جلب اعتماد دیگران می شود . پس به خود و توانایی های خود ایمان بیاورید.ایمان اولین ایستگاه موفقیت می باشد.افرادی که فرصت  را تبدیل به ثروت می کنند، افرادی اند که به خود قوت قلب می دهند . برای اینکه قدرت ایمان خود را بیشتر کنید،باید مراحل زیر را تکرار کنید:
الف:همیشه به پیروزی بیاندیشید. هرگز به شکست فکر نکنید.
ب:همیشه باور داشته باشید که از انچه تصور می کنید بهترید. انسان های موفق نه از شما باهوش ترند نه بهتر....انسان های موفق افراد معمولی هستند با اعتماد به نفس و ایمان بیشتر.
ج:بزرگ اندیش باشید.اهداف بلند داشته باشید.اهداف کوچک نتایج کمی را به همراه می آورد.
پاینده باشید

نظرات (۱)

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۶ دعوت به همکاری

با سلام و عرض احترام خدمت شما مدیر گرامی

با توجه مطالب زیبا و مفید وبلاگ شما، به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمـد در دو سایت زیر دعوت می شوید:

1-       سایت علمی و آموزشی نـور 66 :

در این سایت می توانید محتواهای خود را ثبت نموده و همچنین می توانید سوال بپرسید، به سوالات دیگران پاسخ دهید و علاوه بر پرداخت زکات علم خود، امتیاز جمع کرده و وجه نقد هدیه بگیرید.

آدرس سایت : http://Noor66.ir

2-      سامانه هوشمند تبلیغات رایگان

در این سایت می توانید با ثبت تبلیغات وبلاگ یا کانال تلگرامی خود، علاوه بر افزایش بازدید آن، به پذیرش تبلیغات اقدام نموده و درآمد تضمینی کسب نمایید.

آدرس سایت : http://Dinon.ir

منتظر حضور گرم شما هستیم.

ارادتمند شما – مدیریت سایت  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">