سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۳۵ ق.ظ

نکات پاسخگویی به دایرکت

 نکات پاسخگویی به دایرکت

مقدمه

امروزه بیشتر افراد با اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی داشته و در مورد قسمت های مختلف مانند دایرکت اطلاعات زیادی دارند. اما باید اشاره کنیم که در دایرکت اینستاگرام نکات بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند. لذا اگر هدف شما از دایرکت ارسال پست و پیام است می توانید با خواندن این مطلب اطلاعات زیادی کسب کنید. در حقیقت افزایش فروش اینستاگرام با دایرکت ارتباط مستقیمی دارد و به همین دلیل ادمین پیج باید با همه ی قسمت های دایرکت اینستاگرام آشنایی کامل داشته باشد. با خواندن این مطلب می توانید به صورت حرفه ای و راحت از اینستاگرام برای مقاصد مختلف مانند کسب درآمد استفاده کنید. اگر بتوانید جواب مشتریان را در اینستاگرام در سریعترین حالت ممکن دهید، ارتباط و تعامل شما با مشتریان و کاربران بیشتر می شود.

 

دایرکت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام دارای قابلیت ارسال پیام می باشد و بعد از سه سال از تاسیس خود قسمتی برای پیام رسانی به برنامه خود اضافه کرد. قابلیت پیام رسان اینستاگرام موجب شد تا افراد علاوه بر استفاده‌ های گوناگون از این اپلیکیشن بتوانند از آن به عنوان یک پیام‌ رسان استفاده کنند. البته از سال ۲۰۱۳ تا به الان اینستاگرام تغییرات بسیار زیادی پیدا کرد به طوری که نسبت به گذشته قابلیت های بسیار زیادی دارد و استفاده از آن برای کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است. ادمین پیج برای افزایش فروش اینستاگرام باید باید بداند که چگونه از اینستاگرام استفاده کند. علاوه بر این شکل و شمایل قسمت های مختلف اینستاگرام نسبت به روز اول دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده به طوری که امروزه کاربران شبکه اجتماعی می توانند نظرات خود را با کامنت گذاشتن بیان کرده یا با لایک کردن با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنند. وجود قابلیت پیام رسانی موجب شده تا افراد بتوانند با کاربران داخلی و خارجی بدون هیچ گونه مشکلی صحبت کنند.

 

قسمت های تشکیل دهنده دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام دارای قسمتی است که به آن صندوق دریافت می گویند و در این قسمت پیام هایی از طرف کاربران دیگر به شما ارسال شده است. در حقیقت این قسمت برای افزایش فروش اینستاگرام یکی از قسمت‌ های مهم بوده و در این پیج باید بتواند به درستی از این قسمت استفاده کند. البته ممکن است پیج شما بیزینسی یا کاری باشد در این صورت قسمت پیام رسانی اینستاگرام شما به دو دسته عمومی و خصوصی تقسیم بندی شده است. در قسمت بالای پیام رسان اینستاگرام اسم شما نوشته شده و در کنار آن دو عدد آیکون وجود دارد. یکی از آن آیکون که مربوط به ویدیو کال است و کاربران با استفاده از آن می توانند با دوستان خود تماس تصویری داشته باشند. آیکون دیگر برای چت با کاربران دیگر طراحی شده است و کاربر اینستاگرام می تواند با استفاده از این قسمت به دوست خود پیام ارسال کند.

 

ارسال پیام در دایرکت کاربران دیگر

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، یکی از آیکون های موجود در بخش ارسال پیام یا دایرکت اینستاگرام آیکونی است که بر روی آن قلم و کاغذ وجود دارد و کاربران با استفاده از آن می توانند برای کاربران دیگر پیام ارسال کنند. اما برای اینکه بتوانید برای دوست خود پیامی ارسال کنید یا به او چت داشته باشید راه های دیگری نیز وجود دارد. شما می توانید به قسمت دوربین اینستاگرام رفته و یک بومرنگ یا عکس بگیرید و در قسمت پایین صفحه روی گزینه ای به نام Next کلیک کنید، با کلیک بر روی آن می توانید عکس یا بومرنگ خود را به کاربران مختلف ارسال کنید. همچنین می توانید در قسمت اکسپلور اینستاگرام رفته و پستی برای دوست خود ارسال کنید در این صورت می توانید چت خود را شروع کنید.ادمین پیج می تواند تکنیک هایی را برای بالا بردن میزان فروش پیج به کار ببرد.

 

انواع پیام‌ها درد ایرکت اینستاگرام

بعد از اینکه به صفحه چت شخصی دوست خود وارد شدید می توانید علاوه بر چت کردن، پیام های دیگری مانند پیام صوتی یا تماس تصویری ، انواع گیف ها ، عکس و فیلم ، استیکر را برای او ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که اگر در دایرکت اینستاگرام دوست خود عکسی با دوربین اینستاگرام گرفته و ارسال کنید دوست شما فقط می‌ تواند یک بار آن عکس را نگاه کند. این عمل در دایرکت به نام عکس و فیلم لایو شناخته شده است و به این معنی است که شما تنها یکبار می توانید آن عکس را ببینید. ادمین پیج برای افزایش فروش اینستاگرام می‌ تواند از ویژگی‌ های مختلف اینستاگرام استفاده کند.

 

ویژگی‌های دایرکت اینستاگرام

هنگامی که برای اولین بار به دوست خود پیام می‌ دهید در وسط دایرکت اینستاگرام پیامی وجود دارد و این پیام به پیج هایی که شما و دوستتان فالو کرده اید اشاره می کند. در حقیقت این قسمت در دایرکت نشان‌ دهنده اشتراک شما با دوستتان است. در قسمت بالای صفحه چت نام پیج دوستتان نمایش داده می شود. البته در کنار آن گزینه‌ های مختلفی برای تماس تصویری وجود دارد. همچنین در این قسمت آیکونی به شکل i انگلیسی دیده می شود که مربوط به اطلاعات چت شما و دوستتان است. می توانید با فشردن این قسمت مکالمه خود را تنظیم کنید. برای افزایش فروش اینستاگرام به یک ادمین پیج ماهر نیاز دارید. همچنین در قسمت Detail، می توانید اعلان های مربوط به پیام و تماس های تصویری را بی صدا کنید. در قسمت پایین بخش گزینه‌ ای برای بلاک و ریپورت کردن وجود دارد. همچنین می توانید پیام خود را بعد از ارسال پاک کنید.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">