سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۱۵ ب.ظ

مهلت آزادسازی سهام عدالت ادامه دارد.

اخبار بانک‌ها مهلت آزادسازی سهام عدالت فعلا ادامه دارد.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد، اظهار کرد: حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.
ایسنا: حسین فهیمی با اشاره به این که پیش از این اعلام شده بود که مشمولان سهام عدالت تا ۲۹ خرداد ماه فرصت دارند روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند، افزود: این مهلت فعلا ادامه دارد و شنبه در جلسه شورای عالی بورس در مورد این که مهلت آزادسازی سهام عدالت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، تصمیم گیری خواهد شد.
وی در مورد این که تاکنون چند مشمول روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند؟
گفت: تاکنون حدود ۲۰ میلیون نفر از حدود ۴۷ میلیون نفر مشمول سهام عدالت که در قید حیات هستند، روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.
به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت طبق آمار حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.
براساس این گزارش مشمولان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.Samanese.ir نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم برای سهام خود اقدام کنند.
عدم مراجعه مشمولین به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.
سهامداران توجه داشته باشند چنانچه روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند می‌توانند ۳۰ درصد از سهام خود را از طریق بانک‌ها یا کارگزاری ها به فروش برساند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۹
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">