سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱ ق.ظ

طرح دو سر سود بانک گردشگری

طرح دو سر سود بانک گردشگری

بانک گردشگری با هدف تکمیل سبد محصولات و خدمات، اعطای تسهیلات ارزان قیمت و تامین اعتبار مالی آسان برای عموم هموطنان و مشتریان، اقدام به طراحی بسته دو سر سود نموده است. خدمتی که از پیچیدگی و دشواری فرایند اعطای تسهیلات و موضوع ضمانت که همواره از دغدغه های بزرگ عموم هموطنان و مشتریان کاسته و مسیر اعطای تسهیلات به مشتریان گرانقدر را آسان و هموار می نماید.
ویژه:
عموم هموطنان و مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که برای تامین نیاز خود تمایل دارند با سپرده گذاری نزد بانک گردشگری، از مزایای تسهیلاتی این خدمت بهره مند گردند.
دو سر سود :
در این طرح مشتری می تواند با بازگشایی یک سپرده مدت دار یکساله معادل 18 درصد و سپرده دو ساله معادل 30 درصد مبلغ سپرده گذاری خود را تسهیلات دریافت نماید. مدت بازپرداخت تسهیلات نیز متناسب با مدت سپرده گذاری مشتری می باشد.
مزایای طرح برای مشتری:
دریافت تسهیلات آسان و ارزان قیمت
مدیریت مالی وجوه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">