سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

 بانک اقتصادنوین هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین با جوایز ارزنده آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که از 18 خرداد تا 18 مهرماه 1398 برگزار می‌شود به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین، جوایز ممتاز جشنواره 18 ماه متوالی به برندگان خوش‌اقبال تعلق خواهد گرفت.
بر این اساس، علاوه بر میلیاردها ریال جوایز نقدی، به‌ قید قرعه ماهانه و به مدت 18 ماه 50 میلیون ریال به یک نفر، 40 میلیون ریال به دو نفر، 30 میلیون ریال به سه نفر، 20 میلیون ریال به 12 نفر و 10 میلیون ریال به 18 نفر از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش بانک اقتصادنوین به‌عنوان جوایز ممتاز اهدا خواهد شد.
همچنین طبق برنامه‌ریزی از هر 10 نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین 500 هزار ریال است و به ازای هر 500 هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

شرایط و مقررات عمومی افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز


• سپرده قرض الحسنه پس انداز نوعی سپرده است که به تقاضای اشخاص حقیقی یا حقوقی به قصد تعاون عمومی نزد بانک افتتاح می شود این سپرده فاقد سود بوده و صاحب سپرده از انواع خدمات بانکی بهره مند شده و امکان شرکت در قرعه کشی این سپرده ها را خواهد داشت

• هر شخص حقیقی (بالای ۱۲ سال) یا حقوقی می تواند با رعایت ضوابط مندرج در این دستورالعمل در هر یک از شعب بانک به نام خود، سپرده قرض الحسنه پس انداز را افتتاح نماید.

• افرادی که به سن ۱۲ سال تمام رسیده و نسبت به افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز به نام خود اقدام مینمایند، صرفاً پس از رسیدن به سن ۱۵ سال تمام، مجاز به برداشت از سپرده مزبور میباشند.

• صرفاً شخصی که به سن ۱۸ سال تمام رسیده یا دارای حکم رشد از دادگاه باشد، میتواند برای کسانی که تحت ولایت و یا قیمومیت وی قرار دارند، سپرده قرض الحسنه پس انداز افتتاح نماید. در این حالت حق برداشت از سپرده مزبور تا زمان رسیدن صغیر به سن ۱۸ سالگی و یا ارائه حکم رشد از دادگاه، در اختیار افتتاح کننده سپرده (ولی، قیم) میباشد.

• چنانچه سپرده قرض الحسنه پس انداز توسط مادر برای صفل صغیر افتتاح شود، حق برداشت تا رسیدن طفل صغیر به سن ۱۸ سالگی و یا ارائه حکم رشد از دادگاه، در اختیار مادر میباشد.

• اشخاص حقوقی به موجب مدارک قانونی و به شرط پیش بینی افتتاح سپرده سرمایه گذاری در اساسنامه با ارائه شرکتنامه، اساسنامه و آگهی ( اولیه و آخرین تغییرات) ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور که نام صاحبان امضاء مجاز شرکت یا موسسه در آن درج گردیده باشد، می توانند سپرده قرض الحسنه پس انداز ، افتتاح نمایند.

• بانک ها اعم از دولتی و غیر دولتی می توانند در چارچوب مقررات عملیات بانکی بدون ربا و با رعایت مقررات مذکور نسبت به افتتاح سپرده های قرض الحسنه پس انداز نزد یکدیگر اقدام نمایند.

• در حال حاضر حداقل مبلغ برای افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز ۵۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

• برای برداشت وجه ازسپرده مزبور صاحب یا صاحبان سپرده یا نماینده قانونی آنها باید با ارائه دفترچه سپرده قرض الحسنه پس انداز و مدارک شناسایی معتبر به یکی از شعب بانک و تکمیل فرم واریز/ برداشت تقاضای برداشت از سپرده را نماید.

علاقه‌مندان به مشارکت در این سنت پسندیده می‌توانند برای افتتاح حساب یا افزایش موجودی به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرمایند. گفتنی است منابع حاصل از سپرده‌گذاری مشتریان سخاوتمند بانک اقتصادنوین در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌صورت کامل صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان، مددجویان و سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">