سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ

بهترین جراح زیبایی شکم.

 بهترین جراحی زیبایی شکم

هزینه لیپوماتیک جراحی شکم و پهلو

انتخاب جراحی واجد شرایط و مرکز جراحی معتبر دارای پروانه احتمال بروز عوارض بعدی را برای شما کاهش میدهد. اما خود شما به عنوان بیمار تعهداتی دارید . تعهدات می تواند شامل مراحل زیر باشد

با صداقت کامل سبک زندگی خود را مثل استعمال دخانیات و مصرف الکل استفاده از داروهای تجویزی و سایر داروها استفاده از ویتامینها و مکمل های گیاهی را اعلام کنید .

کاندیدهای مناسب برای جراحی پلاستیک کسی است که از میل باطنی خود انگیزه میگیرد . انتظارات واقع بینانه دارد و وضع جسمانی خوبی دارد . باید با دقت به دستورات جراح شکم خود عمل کند و هر وقت چه قبل و چه بعد از جراحی دچار عوارض جسمانی شدید بلافاصله با پزشکتان تماس بگیرید .

چطور میتوانم محل عمل جراحی خود را انتخاب کنم ؟؟؟

در کل جراح پلاستیک شکم شما قاعدتا جایی را برای جراحی ترجیح میدهد . اگر حق انتخاب با شما باشد و از لحاظ ایمنی هم تفاوتی نکند ان وقت حتما هزینه ای ان دو محل را با هم مقایسه کنید.

معمولا در مورد نقاهت گزینه های بیشتری در اختیارتان خواهد بود . در اغلب موارد میتوانید در خانه یا در هتل به کمک یک دوست عضوی از خانواده یا استخدام فردی حرفه ای به راحتی دوره نقاهت را بگذرانید .

جراح (ی) شکم  در شیراز  شما ممکن است مرکزی برای مراقبتهای پس از عمل را که به نظرش مطمئن و به صرفه است به شما توصیه کند . در چنین محلی میتوانید زیر نظر پرستاران راحت و خلوت دوره نقاهت را بگذرانید خوب است درباره خدمات جراحی شکم در شیراز و انتخاب بهترین دکتر پیکر تراشی در شیراز و هزینه های ان پرس و جو کنید.

پس از عمل پیکرتراشی چربی ممکن است تغییراتی کوچک در بدن شما رخ دهد . ممکن است فقط بخواهید کیسه چربی دور نافتان را بردارید . یا اینکه اندامی لاغر و متناسب دارید مگر لوله های چربی دور شکم و کمرتان که مایلید انها را بتراشید . در مورد دیگر شاید بخواهید عمل پیکرتراشی چربی گسترده تری انجام دهید و نتایجش ممکن است بسیار چشمگیر باشد . زنان جوان لاغر با رانهای بسیار گوشتالو و نامتناسب ممکن است بعد از عمل شلوارهایی 2 تا 3 سایز بپوشد . در هر حال شکل جدید بدنتان در پی عمل پیکرتراشی ممکن است سبب شود تا بیشتر مراقل تناسب اندام خود باشید و فعالیت جسمانی خود را بیشتر کنید .

آیا همیشه از پیکرتراشی چربی در شکم به روش تورمی استفاده میشود ؟

روش تورمی چندین برتری بر پیکرتراشی چربی سنتی دارد که سبب شده به استاندارد جاری برای عمل پیکرتراشی چربی تبدیل شود . در پیکرتراشی چربی به روش تورمی یک جراح متخصص پوست امریکایی ان را ابداع کرد .

کسانی که حجم چربی زیادی در ناحیه شکم و پهلو دارند آیا میتوانن از جراحی شکم استفاده کنند ؟

پیکرتراشی چربی در حجم زیاد یعنی خارج کردن بیش از 5 لیتر چربی و مایع در یک جلسه .در چنین عملی احتمال بروز عدم تعادل شدید مایعات و الکترولیتهای بدن و ایجاد ارتیمی احتمال بروز عدم تعادل شدید مایعات و الکترولیتهای بدن و ایجاد آرتیمی یا شوک بالا میرود . بسیاری از بیماران میتوانند عمل پیکرتراشی چربی در حجم زیاد را تحت مراقبت جراحی با ایمنی و موفقیت انجام دهند . شاید لازم باشد که بیمار شب را در بیمارستان بماند و یا در مرکزی مجهز و خاص ریکاوری بماند که در ان وضعیت بیمار زیر نظر گرفته میشود . گرچه جایگزین کردن مایعات از دست رفته در هر شکلی از پیکرتراشی چربی برای سلامت بیمار ضروری است، تزریق مایع بیش از حد بیمار مخاطرات خود را دارد . حتما مراقب باشید که جراحتان دارای دانشنامه بورد تخصصی جراحی پلاستی شکم را داشته باشد . همچنین اگر قرار باشد  پیکرتراشی شکم و پهلو در حجم بالایی انجام شود او احتیاتهای لازم برای این عمل را به طور مشخص و دقیق رعایت کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">