سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ

آغاز طرح بخشودگی جرایم بانک اقتصاد نوین.

بانک اقتصادنوین   طرح بخشودگی جرائم تاخیر تأدیه مشتریان بدهکار بانک اقتصادنوین آغاز شد .

بانک اقتصادنوین با درک فضای حاکم بر اقتصاد کشور و با هدف حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، طرح بخشودگی جرایم بدهی‌های معوق این بانک را اجرا می‌کند.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این طرح که از ابتدای دی‌ماه 97 آغاز و تا 15 اسفند جاری ادامه خواهد داشت، جرایم تاخیر تادیه در صورت تسویه کامل بدهی به صورت یکجا مورد بخشش قرار خواهد گرفت.
در طرح بخشودگی جرایم بدهی‌های معوق بانک اقتصادنوین شرایط ویژه‌ای برای مشتریان دارای بدهی معوق این بانک در نظر گرفته شده است، مشتریانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند بدهی خود به بانک را در موعد مقرر پرداخت کنند فرصت خواهند داشت با شرایط اصلی قرارداد تسهیلاتی خود، نسبت به تسویه بدهی معوقشان اقدام کنند.
با اقدام مشتریان بدهکار برای تسویه بدهی قدرت تسهیلات‌دهی بانک اقتصادنوین افزایش خواهد یافت و این بانک این فرصت را خواهد داشت تا با بهره‌مندی از منابع حاصل از این اقدام، منابع مورد نیاز واحد‌های صنعتی و تولیدی کشور را تامین و در اختیار فعالان این بخش‌ها و سایر مشتریان قرار دهد.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانند به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۲
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">