سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ق.ظ

چرا به رویاهام نمی رسم؟

موفقیت   سد رسیدن انسان به آرزوهایش چیست؟

یکی از عوامل مهم در شکست انسان  و نرسیدن وی به رویاهایش،عامل نفرت انگیز خود تخریبی است.عاملی که قصد کمک به انسان  را دارد ولی نتیجه آن متوقف ساختن انسان هست.

خود تخریبی چیست ؟

باورهایی است، که در طی زمان در گوشه ای از ذهن ما انسان ها نقش می بندد و در موقعیت های مختلف زندگی، از ما حمایت می کند.باورهایی که قصد کمک به انسان ها را دارد و تمام تلاشش حفظ موقعیت موجود است.

چگونه خود تخریبی باعث شکست انسان ها می شود؟

شاید شما هم افرادی را دیده باشین که برای رفتن به دانشگاه زحمت بسیاری می کشند اما در مرحله اخر،یعنی گرفتن مدرک دچار مشکل می شوند و  دلایل متعددی مانع مدرک گرفتن این افراد می شود یا شاید، افراد باهوشی را دیده باشین که به نظر آینده درخشانی دارند ولی در کمال تعجب تبدیل به افرادی با زندگی خیلی معمولی می شوند . علت این امر خودتخریبی است.
هر گاه شخص خود را لایق موفقیت،ثروت و زندگی ایده آل نداند.خودتخریبی شروع به کار می کند.ذهن انسان به طور ناخودآگاه در تلاش برای برقراری امنیت است،ذهن انسان او را در منطقه امن نگه می دارد تا مبادا آسیبی به وی برسد.به همین دلیل وقتی، بعد از کلی تلاش به موفقیت نزدیک می شویم ناخودآگاه اتفاقی می افتد که ما را از موفق شدن دور می کند ویاهر گاه  صاحب شغلی با درآمد بالا می شویم ، به طور ناگهانی شرکت شروع به تعدیل نیرو می کند و ما آن کار خوب را از دست می دهیم.
علت این شکست های ناگهانی به باور ما بر می گردد. وقتی خود را لایق شغل با درآمد بالا ندانیم، خودتخریبی شروع به فعالیت می کند و کاری می کند  شغل خود را از دست بدهیم.زیرا در این شرایط، فکر و واقعیت زندگی ما مثل هم می شوند و بدین گونه احساس امنیت می کنیم.
پس برای رسیدن به آرزوهای خود، اول خود را لایق آن آرزوها بدون.
بارها و بارها با خود تکرار کن من لایق بهترین ها هستم.

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

چگونه دوست داشتنی باشم.

طاهره جوان، زنی با درآمد بیست میلیون در ماه

چگونه در مقابل زنان با جذبه باشم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۳۰
سپرده گذار

نظرات (۲)

۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۵ بیوکده biokade
من با تکرار کردن مشکل دارم
پاسخ:
اولش واسه آدم سخته،ولی کم کم با تکرار جمله هایی که دوست داری یه حس خوب بهت دست میده و همین حس خوب باعث میشه ناخودآگاه تکرار کنی.
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۵ بیوکده biokade
مگه یکی دوتا هست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">