سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

 بانک اقتصادنوین برندگان جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین اعلام شد.

 جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین ،ویژه دارندگان کارت هدیه، هر سه ماه یکبار برگزار می شود.کلیه دارندگان کارت هدیه این بانک ،می توانند در این جشنواره شرکت کنند.حداقل موجودی شرکت در جشنواره 25 هزار تومان است.

جوایز ارزنده این جشنواره به شرح زیر می باشد:

یک دستگاه خودرو پژو پارس،
 12کمک هزینه خرید دستگاه آیپد ( 20 میلیون ریالی)
 50 کارت هدیه (5 میلیون ریالی)
در این جشنواره کلیه کارت‌های بانک اقتصاد نوین که از ابتدای اسفندماه 94 شارژ شده‌اند، بطور خودکار در قرعه‌کشی ماهانه شرکت داده می‌شوند.
شرایط کسب امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی:
 هر 250.000 (دویست و پنجاه هزار) ریال از مانده کارت در هر روز، یک امتیاز محسوب می‌شود. علاوه بر امتیاز فوق، برای مانده 250.000 ریال و بالاتر به ازای هر روز ماندگاری موجودی، یک امتیاز دیگر نیز تعلق می‌گیرد.
 از روزی که مانده کارت کمتر از 250.000 ریال شود امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد و با امتیازی که تا پیش از آن داشته‌ است در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود. در صورت برنده نشدن کارت در قرعه‌کشی، امتیاز دوره‌‌ی فعلی با شرط حفظ مانده حداقل 250.000 ریال در کارت، به دوره‌ی بعدی قرعه‌کشی انتقال می‌یابد.

 مشاهده امتیاز :

برای مشاهده امتیاز خود در هر لحظه روی "محاسبه امتیاز" کلیک فرمایید. در صورتی که کارت شما برنده جایزه شده باشد، با وارد کردن شماره آن در بخش "محاسبه امتیاز" عنوان جایزه به شما نمایش داده خواهد شد . از تاریخ انقضای کارت هدیه تا تاریخ صدور کارت المثنی امتیازی به کارت تعلق نمی‌گیرد. لازم است دارنده کارت با در دست داشتن کارت منقضی شده و مدارک شناسایی به شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه و کارت المثنی دریافت کند.

 شرایط دریافت جایزه:

جشنواره قرعه‌کشی کارت‌های هدیه بانک اقتصاد نوین هر سه ماه یک بار برگزار شده و پس از برگزاری قرعه‌کشی، 4 رقم آخر کارت‌های برنده در این سایت منتشر می‌گردد. لازم است دارندگان کارتهای هدیه به منظور امکان برقراری تماس از سوی بانک اقتصاد نوین (مرکز ارتباطات نوین) در این بخش ثبت نام نمایند.
 پس از اعلام نتایج، چنانچه برنده جشنواره، اطلاعات تماس خود را در قسمت ثبت‌نام اعلام کرده باشد از طریق مرکز ارتباط نوین با وی تماس گرفته خواهد شد. در غیر اینصورت برندگان هر دوره قرعه‌کشی می‌بایست حداکثر تا پایان دوره آتی، اطلاعات مورد نیاز را (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس و شعبه مورد نظر مشتری)، به مرکز ارتباطات نوین با شماره 48031000-021 اعلام نمایند.
برنده می‌بایست برای دریافت جایزه با همراه داشتن فیزیک کارت هدیه در تاریخ مقرر به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین- که طی تماس با مرکز ارتباط نوین انتخاب نموده- مراجعه نماید. در صورتی که برنده حداکثر تا پایان دوره بعد، با مرکز ارتباط نوین تماس نگیرد جایزه وی قابل پرداخت نخواهد بود .

نظرات (۱)

۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۷ سایت تفریحی چفچفک
بنده که شانس ندارم
پاسخ:
هر جور فکر کنیم همون جور میشه.پس عالی فکر کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">