سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

پذیره نویسی صندوق پشتوانه طلای لوتوس از 20تا 24 خرداد

صندوق پشتوانه طلا لوتوس چیست؟حداقل سرمایه گذاری در صندوق طلا چقدر می باشد؟ایا سرمایه گذاری در این صندوق ریسک دارد؟صندوق لوتوس طلا زیر نظر بانک مرکزی است یا سازمان بورس؟در زیر مفصلا به این سوالات حواب می دهیم.

تامین سرمایه لوتوس پارسیان مدیر و بازارگردان صندوق پشتوانه طلا از تاریخ 20 خرداد شروع به پذیره نویسی می کند.دارایی این صندوق بر اساس سکه طلا تعریف شده و زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار شروع به فعالیت می کند. حداقل مبلغ سرمایه گذاری در صندوق طلا ده هزار تومان که معادل ده واحد می باشد.سرمایه گذاری ها از طریق کارگزاری های بورس و یا از طریق سیستم  معاملات آنلاین کارگزاری ها توسط خود سرمایه گذار قابل انجام می باشد .که برای این منظور داشتن کد معاملاتی آنلاین کارگزاری و دسترسی به سیستم معاملات آنلاین ضروری است.

سرمایه گذاری در این صندوق همچون دیگر فعالیت های بورس دارای ریسک می باشد . مبنای این سرمایه گذاری سکه طلاست پس با افت قیمت طلا ضرر سرمایه گذاری وجود خواهد داشت.اما چگونه از ضرر کردن دور بمانیم؟با سرمایه گذاری بلند مدت و فروش سهام خود در زمانی که قیمت طلا بالاست می توانید از ضرر دور بمانید و یا حتی سود خوبی هم نصیبتان شود . ضمن اینکه این صندوق طوری طراحی شده است که بازده صندوق از خرید سکه فیزیکی بیشتر می باشد و موقع افت قیمت سکه ریزش کمتری را شامل می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">