سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

بانک صادرات بانک صادرات ایران با دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» تسهیلات جدیدی به جامعه درمانی کشور پرداخت می‌کند .

معاون شعب و بانکداری جامع بانک صادرات ایران از ارائه طرح‌های ویژه اعتباری این بانک به جامعه درمانی کشور در قالب دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مصطفی رحیمی شهواری گفت: به منظور قدردانی از زحمات جامعه پزشکی و شبکه درمان کشور، طرح ویژه اعتباری جامعه درمانی را در قالب دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» ارائه کرده‌ایم.
بر اساس طرح «سپهر سلامت»، پزشکان تا سقف دو میلیارد ریال و پرستاران و سایر کادر درمانی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات مرابحه دریافت خواهند کرد.
وی افزود: مدت بازپرداخت این تسهیلات که بدون لحاظ کردن شرط معدل حساب متقاضی پرداخت می‌شود، حداکثر ٦٠ ماهه بوده و کادر درمانی کشور می‌توانند در صورت تمایل و اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها، از ضمانت آنها برای دریافت این تسهیلات استفاده کنند.
رحیمی شهواری همچنین در خصوص خدمات طرح «همیان سپهر سلامت» بانک صادرات ایران نیز گفت: این طرح با موضوع اعطای تسهیلات برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز پاراکلینیکی (تصویربرداری، آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی و ...) ابلاغ شده است.
معاون شعب و بانکداری جامع بانک صادرات ایران با بیان این که بازپرداخت این تسهیلات شش ماهه است، افزود: مدت بازپرداخت اقساط این تسهیلات نیز که بدون لحاظ شرط معدل حساب متقاضی پرداخت می‌شود، برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های با بیش از هزار نفر پرسنل، حداکثر ١٠ ماه خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">