سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

هفت راز ثروتمند شده ماک کوبان(1)

موفقیت   هفت راز ثروتمند شدن(قسمت اول)

"مارک کوبان" کارفرما و مالک تیم بسکتبال "دالاس ماوریکس" حدود ۳ میلیارد دلار ثروت دارد. او این ثروت را از راه ساخت و ساز اندوخته است و اکنون به جایی رسیده که از گفتن راز ثروتمند شدن خود به دیگران دریغ نمی کند.

پس انداز کنید؛

 اما به نظر شما مهمترین عامل ثروتمند شدن کوبان چیست؟ خیلی ساده است؛ "پول خود را صرف خرید چیزهای بی ارزش نکنید". این یکی از مهم‌ترین توصیه‌هایی است که او در یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگ خود با عنوان "چگونه ثروتمند شویم" کرده است.
وی در این مطلب گفته است: تا می‌توانید پس‌انداز کنید، حتی اگر شده یک پنی پس‌انداز کنید. به جای خرید قهوه روزانه، آب بنوشید و به‌جای رفتن به رستوران‌های گران قیمت، غذای ساده و ارزان تر میل کنید. بدهی های کارت اعتباری خود را کاهش دهید.
 نخستین قدم برای ثروتمند شدن، نظم و انضباط است. اگر واقعا می‌خواهید ثروتمند شوید، راه مورد نظر خود را پیدا کنید.

هفت راز ثروتمند شدن

 

خلاف جهت آب شنا کنید؛

 "دانشمند اوماها" محبوب‌ترین الگوی سرمایه‌گذاری خردمندانه است؛ تعجبی ندارد که این لقب را به سومین مرد جهان یعنی "وارن بافت" با ثروتی بالغ بر ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در سال۲۰۱۵ داده ‌اند.
"وارن بافت" ثروت خود را از طریق حرکت بر خلاف روندهای معمول بازار و سرمایه‌گذاری روی شرکت‌هایی که از چشم سایر سرمایه‌گذاران دور مانده‌، به‌دست آورده‌ است.
او می‌گوید: "درها را ببندید تا راز ثروتمند شدن را به شما بگویم؛ سعی کنید جسور باشید و ریسک کنید ولی با تأمل و بررسی کارتان را انجام دهید."

ادامه دارد...

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

چرا از پولدار شدن می ترسیم؟ 

راه معنوی افزایش ثروت

نظرات (۲)

سلام . لطفا در صورت تمایل منو با عنوان " دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدین تا منم شما رو با هر عنوانی که دوست داشتین لینکتون کنم . ممنون .

۰۱ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۱۹ وحید جعفری
سلام
خسته نباشید
وب خوبی دارید
به وبلاگ ما هم سر بزنید و پیشنهاد یا انتقادی اگه دارید مطرح بفرمایید.
ما رو هم دنبال کنید
تشکر
یاعلی
http://11018.blog.ir/
پاسخ:
حتما دوست عزیز.عزیز . شما هم دنبال شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">