سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

هر 10 روز یک جایزه 50 میلیون تومانی

بانک پارسیان  هر هفته، 7 گوشی هوشمند برای هفت نفر و هر 10 روز یک جایزه 50 میلیون تومانی.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان قرعه‌کشی به شرح زیر برگزار کرده است:

هر هفته، هفت گوشی هوشمند برای 7 نفر و هر ده روز 50 میلیون تومان پول نقد برای یک نفر.

برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است اپلیکیشن تاپ را بر روی گوشی خود نصب کنید و با خرید شارژ،پرداخت قبوض و...امتیاز کسب کنید.

برای دریافت اپلیکیشن تاپ،عدد 1 را به شماره 300071 اس ام اس کنید.

اپلیکیشن تاپ متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و وابسته به بانک پارسیان می باشد.

در مورد نرم افزار تاپ بیشتر بدانید:

این نرم افزار با دارابودن محیط نرم افزاری مبتنی بر بالاترین استاندارد های امنیتی فضایی کاملا امن برای انجام خدمات پرداخت برای مشتریان فراهم کرده است.همچنین  امکان تعریف طیف متنوعی از کارت های بانکی عضو شتاب برای کاربر فراهم شده است و به محض ورود شماره کارت نیازی به وارد کردن مجدد آن برای خرید های بعدی وجود نخواهد داشت.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال 1379 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و به موجب صورتجلسه مجمع فوق‌العاده مورخ  89/4/26، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید. به موجب مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارایه انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و همچنین از وزارت صنایع و معادن در زمینه تولید نرم‌افزار، شرکت پککو فعالیت‌های خود را عمدتاً در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های نقدی و اعتباری، ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری در حوزه مدیریت تراکنش‌های پرداخت و خدمات سوئیچ به بانک‌ها و مؤسسات مالی و ... متمرکز ساخته است.
 از مهم‌ترین بانک‌های طرف قرارداد با شرکت تاپ می‌توان به بانک‌های پارسیان، تجارت، سپه، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، سینا، دی، مسکن، رفاه کارگران، قرض‌الحسنه مهر ایران، قرض‌الحسنه رسالت، بانک شهر، پست بانک، صنعت و معدن و موسسه اعتباری کوثر ، قوامین اشاره نمود که قرارداد شرکت پککو با بانک‌های مذکور در زمینه اتصال و حفظ حساب تسویه پذیرندگان نزد این بانک‌ها می‌باشد.

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

رنو کپچر جایزه ویژه سامانه بام بانک ملی

کارساز،سریع ترین و ساده ترین راه تامین هزینه های پیش بینی نشده زندگی .


کسب درآمد از نصب سنگ اسلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">