سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۰ ق.ظ

نحوه استفاده از رمز دوم پویا بانک اقتصاد‌نوین.

بانک اقتصادنوین مشتریان از ثبت صحیح شماره همراه خود در بانک اطمینان حاصل کنند.

روابط عمومی بانک مرکزی ج.ا.ا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است با هدف مقابله با خطرات ناشی از افشای رمز دوم کارت‌های بانکی و کاهش جرایم مرتبط، انجام تراکنش‌های بدون حضور کارت از ابتدای دی ماه فقط با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ این بانک پیش‌تر سامانه رمزساز "ارس" را برای تولید رمزهای دوم پویا معرفی کرده است که مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.enbank.ir/aras نسبت به نصب و فعال‌سازی آن اقدام نمایند.
همچنین برای آن دسته از مشتریانی که شرایط استفاده از راهکارهای مبتنی بر گوشی‌های تلفن همراه هوشمند را ندارند، در راهکاری تحت عنوان "هریم" امکان دریافت رمز به‌صورت خودکار و از طریق پیامک فراهم شده است.
در این راهکار دارنده کارت در هنگام انجام تراکنش‌های بدون حضور کارت، از گزینه درخواست رمز دوم پویا استفاده کرده و رمز دوم پویا از طریق پیامک به شماره همراه ثبت شده در بانک صادر کننده کارت ارسال می‌شود.
استفاده از راهکار پیامکی برای مشتریان هزینه‌ای در بر نداشته و نیاز به فعال‌سازی ندارد اما لازم است مشتریان ارجمند نسبت به ثبت صحیح شماره همراه خود در بانک اطمینان حاصل کنند. مشتریان ارجمند می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">