سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

کسب درآمد از آموزش رایگان به دیگران و استفاده از محصولات آنها.

طاهره جوان، زنی با اعتماد به نفس بالا و کار آفرینی نمونه. زنی با درآمد ماهی بیست میلیون تومان.
شگرد جالب این زن کارافرین در به دست آوردن موفقیت می تواند یک انگیزه، یک راه مشخص و روشن برای تمام افراد جویای کار باشد.
در گفتگوی جاب پورتال با طاهره جوان نکته ظریفی وجود دارد.نکته ای که شاید یکی از دلایل موفقیت این زن می تواند باشد.طاهره جوان کار خود را از روستایی نزدیک اصفهان آغاز کرد.وی به طور رایگان به اهالی روستا بافندگی آموزش می داد.طبق گفته این کارافرین، من در هر ساعت یک لیف می بافتم وقتی به کار آموزها کاموا می دادم از آنها میخواستم کار خود را بعد اتمام، به من بدهند.پس به ازای آموزش رایگان ،در یک ساعت صاحب بیست لیف می شدم. و این شروع موفقیت های طاهره جوان بود.
دلیل دیگر موفقیت این زن ایرانی، قیمت مناسب و صرفه جویی در وقت مشتری است . بدین گونه که یک آرایشگاه و خیاطی در دو طبقه یک ساختمان دارد و به بهترین نحو از آن استفاده می کند.در خیاطی خانم جوان، مشتری ها می ایند، لباس هاشان برش می شود و سپس دوخته می شود . مشتری در این فاصله زمانی می تواند از خدمات آرایشگاه در طبقه بالا استفاده کند.هزینه دوخت سریع لباس و آرایشگاه بسیار کمتر از جاهای دیگر است. به گونه ای که مشتری ها برای گرفتن خدمات، صف می کشند.نحوه خدمات دهی متفاوت این زن،دلیل مهمی در جذب مشتری است.این زن نمونه ایرانی، با استفاده از فکر و اعتماد به نفس بالایش توانست به خوبی نردبان ترقی را طی کند.
گفتگوی کامل طاهره جوان با جاب پرتال را در لینک زیر بخوانید.زندگی این زن که در سن کودکی دچار سوختگی شدید شده می تواند منبع الهام خیلی از افراد باشد.طاهره جوان بانوی موفق ایرانی در آبان 1395دار فانی را وداع گفت. اما روش زندگی وی الگویی بی نظیر برای دیگران بود.روحش شاد.
http://www.jobportal.ir/s1/?ID=15_8_659

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">