سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۸ ب.ظ

رنو کپچر جایزه ویژه سامانه بام بانک ملی

رنو کپچر جایزه بام  دومین دوره جشنواره بام با نام ماشین بابام

دومین دوره جشنواره الکترونیکی سامانه بام بانک ملی از اول آبان آغاز و تا آخر دی ماه ادامه خواهد داشت.این جشنواره با نام ماشین بابام آغاز خواهد شد و جایزه ویژه آن یک دستگاه رنو کپچر می باشد.

مشتریانی که از اول آبان تا آخر دی در این سامانه عضو شوند و همچنین مشتریان عضو سامانه بام به شرطی که حداقل یک نفر را به عنوان عضو جدید در این سامانه معرفی و ثبت نام کنند، می توانند در قرعه کشی یک دستگاه رنو کپچر شرکت نمایند.

کاربران سامانه بام می توانند با بالا بردن تعداد افرادی که در این سامانه معرفی و عضو می کنند، شانس خود را در قرعه کشی افزایش دهند. در ازای معرفی هر یک نفر و افزایش عضو، یک شانس بیشتر برای شرکت در قرعه کشی ایجاد خواهد شد. 

لازم به ذکر است که دوره اول جشنواره بام با نام "یک بام و چند برنده" در چهار مرحله برگزار شد و علاوه بر اینکه 30 عدد سکه تمام بهار آزادی به 30 نفر از کاربران این سامانه به قید قرعه اهدا شد، جایزه ویژه این دوره یعنی خودرو" نیسان جوک" به "آسیه طالب زاده" از استان خراسان جنوبی رسید که با حضور در اداره روابط عمومی بانک ملی ایران جایزه خود را بعد از قرعه کشی تحویل گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">