سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ق.ظ

با وینسا همیشه پول داری!

بانک سامان  کارت اعتباری وینسا چیست؟

وینسا محصول جدید بانک سامان،  امکان خرید تا مبلغ 25میلیون ریال را برای مشتری فراهم می کند. با وینسا همیشه و در هر مکان پول داری.برای دریافت این کارت فوق العاده ،باید در بانک سامان حساب کوتاه مدت داشته باشید.

ویـژ گیهای سپرده کوتاه مدت وینسا چیست؟

 ســپرده وینســا، یک سپرده کوتاه مدت عادی است که پس از افتتاح آن، یک کارت بدهی به همراه 4 پاکت رمز برای اســتفاده از کارت، نتبانک، تلفنبانک و ســامانک به شما داده میشود تا با اســتفاده از آن به انجام فعالیتهای روزمره خود ازطریق درگاههای مختلف بپردازید.
 ویژگیهای این سپرده شامل موارد زیر است:
• این سپرده در تمامی شعب بانک سامان قابل افتتاح است.
 • حداقل مبلغ برای افتتاح سپرده وینسا 500.000ریال است.
• نرخ علی الحســاب ســود سالانه این سپرده کمتر از نرخ معمول بانکی اســت .  که به صورت روزشمار و بر مبنای حداقل مانده هرروز محاسبه و به صورت ماهانه به حساب شما واریز میشود.
• حداقــل مبلــغ بــرای افتتــاح وینســا و حداقــل موجودی بــرای برخورداری از ســود علی الحســاب این ســپرده 500.000 ریال است.
 • شرط ماندگاری یکماه کامل موجودی سپرده، برای برخورداری از سود علی الحساب برای این نوع سپرده وجود ندارد. به عبارت دیگر از روز اول به شما سود موردنظر اختصاص مییابد.
 • افتتاح این نوع سپرده به صورت مشترک ممنوع است.
 • هر فرد فقط مجاز به افتتاح یک فقره سپرده وینسا در بانک سامان است،
• روی این سپرده، کارت برداشت با تمام قابلیتها همچون برداشت وجه، انتقال وجه در شبکه داخلی و شتاب برای شما صادر میشود.
 • بستن سپرده وینسا پیش از دریافت کارت اعتباری توسط دارنده آن، در هر زمان امکانپذیر است؛ اما در صورت دریافت کارت اعتباری، بستن سپرده منوط به تسویه کارت اعتباری وینسا است

چگونه امتیاز لازم برای درخواست کارت اعتبار ی وینسا را کسب کنیم؟

پس از افتتاح ســپرده کوتاه مدت وینســا و سپری شــدن یک ماه از زمان آن، براساس معدل حداقل مانده روزانه در یک ماه این ســپرده به شــما به ازای هر 50 هزار ریال یک امتیاز تعلق خواهد گرفت. درصورتی که پس از یک ماه امتیاز شما به 300 رسیده باشد، کارت اعتباری وینسا با مبلغ 25 میلیون ریال به شما اختصاص مییابد. درصورتیکــه در مــاه اول موفــق بــه کســب امتیــاز الزم نشــدید، در ماههــای بعــد میتوانیــد امتیازهــای خــود را افزایــش دهیــد.
 به عبارت دیگــر، امتیازهــای شــما در ماههــای مختلــف جمــع و در صــورت رســیدن به حداقل امتیاز موردنظر(300امتیاز)امکان دریافت کارت اعتباری وینسا برای شما وجود دارد.

کارت اعتباری وینسا

معدل حداقل مانده روزانه در یک ماه هر سپرده، به روش زیر محاسبه میشود:

 • در پایان هرماه از زمان افتتاح سپرده حداقل مانده سپرده به صورت روزانه استخراج میشود.
• حداقل های یادشده جمع و سپس بر تعداد روزهای همان ماه تقسیم میشود. پس از محاســبه معدل حداقل مانده به روش فوق، عدد به دســت آمده بر 50.000 ریال تقســیم و امتیاز شما در این ماه محاسبه میشود

دریافت کارت اعتباری وینسا

پس از کسب امتیاز موردنیاز و درخواست دریافت کارت اعتباری مربوطه، در صورت دارابودن شرایط زیر میتوانید کارت اعتباری وینسا را دریافت کنید:
 • سپری شدن حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح سپرده وینسا؛
 • کسب حداقل 300 امتیاز ازطریق سپرده وینسا؛
 • دارابودن یک برگ چک به میزان 130 درصد مبلغ اعتبار و یک ضامن معتبر )مانند کارکنان سازمانهای دولتی و معتبر، کسبه دارای جواز کسب، وکیل دادگستری، اعضای هیئت علمی دانشگاه، مشتریان خوش حساب بانک و ...( • نداشتن چک برگشتی و تسهیالت و تعهدات معوق در شبکه بانکی
• نداشتن کارت اعتباری دیگری از بانک سامان در زمان درخواست کارت اعتباری وینسا
• در صورت دریافت کارت اعتباری از سایر بانکها، مبلغ کل اعتبار دریافتی شما کمتر از 500 میلیون ریال باشد.
توجه: در زمان دریافت کارت اعتباری وینسا، مبلغ 5 میلیون ریال در حساب کوتاه مدت وینسا شما مسدود خواهد شد.

• مبلغ اعتبار:

مبلغ اعتبار این کارت ثابت و برابر با 25 میلیون ریال است.
 • کارمزد خرید: با هر بار خرید و اســتفاده از کارت اعتباری وینســا، 1.5 درصد کارمزد خرید در سررسید ماهانه از شما دریافت خواهد شد.

• مدت زمان تسویه:

 کارت اعتباری وینسا قابل تقسیط در چند ماه نیست و میبایست هر مبلغی که از این کارت اســتفاده شــد، این مبلغ را به همــراه کارمزدهای مربوطه حداکثــر 7 روز پس از تاریخ سررســید کارت اعتباری به حساب سپرده وینسا خودتان در بانک سامان برای تسویه واریز کنید. توجــه: تاریخ سررســید هر مشــتری با توجه به تاریخ تشــکیل پرونده اعتبــاری و دریافــت کارت اعتباری تعریف میشــود. به عنوان مثال اگر شــما 12 بهمن ماه کارت اعتباری خود را دریافت کرده باشــید، دوازدهم هرماه تاریخ سررســید صورتحســاب شما خواهد بود. در صورت نیاز برای اطلاع از زمان سررسید ماهانه، میتوانید به نتبانک یا یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید.

 • شــارژ مجدد:

شــما با واریز مبلغ استفاده شــده از کارت اعتباری وینســا به حســاب خودتان در زمان سررسید، میتوانید این کارت را شارژ و مجدد از آن استفاده کنید.

 • مدت اعتبار:

 شما به مدت یک سال میتوانید از کارت اعتباری وینسا بارها استفاده کنید.

 • امــکان خریــد از همه درگاهها:

 با دریافت رمز اول و دوم کارت اعتباری وینســا، میتوانیــد از تمامی درگاههای اینترنتی و کارتخوان هرچندبار که بخواهید خرید کنید.

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

خرید قسطی کالا با آسان خرید

کارساز، سریع ترین و ساده ترین راه تامین هزینه های زندگی

جدیدترین اخبار بانکی در سپرده گذار

نظرات (۱)

مطلب مفیدی بود.لطفا وبلاگ من رو هم دنبال کنید.
پاسخ:
حتما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">