سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ

با وام مسکن کجا خونه بخربم؟

بانک مسکن   اقتصادی ترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان

طبق تحقیقات و گزارش ارائه شده توسط خبرگزاری مسکن، بهترین منطقه برای خرید آپارتمان توسط تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن و تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم مربوط به منطقه 18 تهران می باشد.

میانگین قیمت مسکن در این منطقه دومیلیون و دویست هزار تومان است که با وام 80 میلیونی مسکن، 36 متر و با وام 110 میلیونی بدون سپرده برای زوجین، 50 متر آپارتمان می توان خرید.

منطقه 17 تهران در رتبه دوم قرار دارد. میانگین قیمت مسکن در این منطقه دومیلیون و چهار صد هزار تومان است و با استفاده از تسهیلات 80 میلیونی بدون سپرده 33 متر آپارتمان می توان خرید.

منطقه 19 و 20 تهران در رتبه سوم قرار دارد با توجه به قیمت دومیلیون و پانصد هزار تومانی مسکن در این منطقه، با 80 میلیون وام بدون سپرده مسکن 32 متر آپارتمان می توان خرید.

نظرات (۱)

۰۶ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۲ سایت تفریحی چفچفک
خدایی این قیمت واقعا خوبه برای خرید اپارتمان....بعدش فکر نکردن کارمند با حقوق یک تا دو میلیون چطوری میتونه اقساط رو پرداخت کنه
پاسخ:
وام با سپرده هم سودش کمتره (حدود 9 درصد )هم قسطش.این وام 12 ساله است.
اما وام با اوراق یا وام بدون سپرده اصلا اقتصادی نیست.
من هم با شما موافقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">