سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۴۱ ب.ظ

بالابر هیدرولیک چیست ؟ (مزایا و معایب )

بالابر هیدرولیک چیست ؟

 بالابر ها انواع مختلفی دارند. از پرکاربردترین بالابرها، بالابر هیدرولیکی است که از آن در مکان های مختلف استفاده می شود. بالابرهای هیدرولیک در خانه، فروشگاه‌ها، انبارها و غیره به عنوان بالابر هیدرولیک انبار، بالابر هیدرولیک نفربر، بالابر هیدرولیک ویلچر و بالابر هیدرولیک صنعتی استفاده می شود.

دلیل محبوبیت بالابر هیدرولیک این است که نیازی به موتورخانه ندارد ، درصد خرابی قطعات پایینی دارد. به علاوه این که به راحتی می‌توان از آن در مکان هایی با فضای کم استفاده کرد.

بالابر هیدرولیک به دلیل مزایای زیادی که دارد این روزها علاوه بر استفاده در کارگاه های صنعتی و برای استفاده از مشاغل، در فروشگاه ها و خانه ها نیز به عنوان وسیله ی حمل کالا استفاده می شود.

 

 شیوه کارکرد بالابر هیدرولیکی به این صورت هست که این بالابر ها از جریان های سیال پر فشار در لوله ها برای اعمال فشار و قدرت استفاده می‌کنند، دارای پیچیدگی زیادی نیستند و قطعات مکانیکی کمتری در آنها استفاده شده است. همین سبکی و عدم پیچیدگی باعث شده است که این بالابر ها علاوه بر اینکه به خوبی کار می کنند محبوبیت زیادی نیز به دست بیاورند.

 

 

 نحوه کارکرد بالابر هیدرولیک

 

شیوه کارکرد بالابر هیدرولیکی به این صورت است که پس از روشن شدن با زدن دکمه بالا، بالابر به سمت بالا حرکت می کنند و با روشن شدن شیر برقی به سمت پایین حرکت می کند. موتور بالابر زمانی که روشن است و بالابر هیدرولیکی به سمت بالا حرکت میکند با چرخش موتور پمپ هیدرولیک شروع به چرخیدن میکند و روغنی که داخل مخزن وجود دارد به سمت جک هیدرولیک پمپاژ می شود. جک هیدرولیک بالابر به حرکت در می آید و به سمت بالا میرود.

انعطاف پذیری شلنگهای انتقال روغن بسیار در روان بودن بالابر هیدرولیک تاثیرگذار است. زیرا هر چقدر این شلنگها بلند تر و انعطاف پذیرتر باشند،باعث استحکاک کمتری می شود و نرم تر حرکت می کند.
 

 کاربرد بالابرهای هیدرولیک

از بالابرهای هیدرولیک در صنعت استفاده بسیاری می شود. از جمله این استفاده ها در صنعت می توان به کارخانجات، فروشگاه ها، مغازه ها، انبارها و سوله ها اشاره کرد. علاوه بر آن در ساختمان‌ها نیاز به استفاده از بالابر می باشدکه در آنها از بالابرهای هیدرولیکی استفاده می شود. یکی از دلایل استفاده از بالابر های هیدرولیکی در منزل می تواند عدم امکان نصب آسانسور باشد.

 
 

 مزایای بالایرهای هیدرولیکی

 از مزایای بالابر های هیدرولیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • پایین بودن هزینه نگهداری
  • قابلیت اجرا با هر برق تک فاز یا ۳ فاز
  • هزینه تعمیرات بسیار کم
  • استفاده از آن به عنوان نفر بر
  •  استفاده از بالابر هیدرولیکی در ساختمان هایی با بافت قدیمی که امکان راه‌اندازی آسانسور برای آنها وجود ندارد.
  • به صرفه بودن نصب بالابر هیدرولیکی نسبت به آسانسور
  • کم هزینه بودن نصب بالابر هیدرولیکی در هنگام نصب به دلیل جای کم کم و بدون نیاز به تخریب ساختمان
  • راه اندازی سریع
  •  طراحی ساده امنیت بالا کنترل آسان

 

 انواع بالابرهای هیدرولیکی

 

 بالابرهای هیدرولیکی انواع مختلفی دارند. از جمله بالابرهای هیدرولیک بسیار پر کاربرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

بالابر هیدرولیک با کابین

 بالابر های هیدرولیک به صورت رایج  کابین ندارند ولی به صورت سفارشی می توان برای آنها کابین سفارش داد.  وجود کابین در بالابرهای هیدرولیک، می‌تواند باعث بالا رفتن امنیت بالابر  شود. با این حال نصب کابین روی هزینه بالابر هیدرولیک تاثیر می گذارد. تأثیر نصب کابین بر قیمت بالابر هیدرولیک، بسته به میزان اندازه و سایز کابینی است که برای آن سفارش داده می شود. بالابر هیدرولیک با کابین بسیار شبیه به آسانسور می شود.

 

 

بالابر هیدرولیکی نیم کابین

 بالابر هیدرولیکی نیم کابین، همان بالابر هیدرولیکی معمولی می باشد با این تفاوت که به آن یک کابین نصفه، بدون سقف به اضافه می شود تا کمی امنیت بالابر را بیشتر کند.

 

 
 

بالابر هیدرولیکی کفی

 بالابر هیدرولیکی کفی، بالابری است که هیچ کابین دارد و کاربرد آن در فروشگاه های بزرگ و انبارها می باشد. از این مدل بالابر برای جابجایی بارها و کالاها و اجناس استفاده می شود.

ارزانترین نوع بالابر هیدرولیکی همین بالابر هیدرولیکی کفی می باشد.

 

بالابر هیدرولیک خانگی

 از بالابر هیدرولیکی خانگی در مجتمع های مسکونی برای حمل افراد به طبقات دیگر استفاده می شود. این مدل بالابر از بالابرهای بسیار محبوب در خاوران صنعت می باشد.

 

 

بالابر هیدرولیکی نفر بر

 این مدل بالابر هیدرولیکی برای جابجایی افراد استفاده می شود. از ویژگی های این بالابر این می باشد که کابین کوچکی دارد که هنگام جابجایی افراد مشکل خاصی پیش نیاد و امنیت بالاتر برود. بیشتر مصرف این بالابرهای هیدرولیک نفربر در منازل و آپارتمان ها می باشد.

 

 

بالابرهای هیدرولیکی رستورانی

بالابرهای هیدرولیکی رستورانی برای حمل مواد غذایی به طبقات مختلف رستوران ها استفاده می شود.

 

 

بالابر هیدرولیکی مغازه ای

 بالابرهای هیدرولیکی مغازهای از پرفروشترین بالابرهای هیدرولیکی هستند که برای حمل بار و کالا در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شوند. در ابعاد سفارشی این و بالابر ها می تواند متفاوت باشد.

 

 

بالابر هیدرولیکی ویلچربر

 بالابر های هیدرولیک ویلچر بر در منازل یا ادارات برای جابجایی معلولین با ویلچر، بین طبقات استفاده میشود.

 

 

بالابر هیدرولیکی فروشگاهی

ابزار هیدرولیک فروشگاهی نیز در فروشگاه‌ها برای حمل و نقل کالا و انسان ها استفاده می‌شود و تفاوت این بالابر با بقیه بالابرها این است که حجم و بار بسیار زیادی را می‌تواند جابجا کند.

 

 
 

 ویژگی های بالابر هیدرولیک

  • بدون نیاز به موتور خانه
  • سامانه الکتروهیدرولیک ( پاورپک )
  • ظرفیت بالابر با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است
  • حرکت روان، بدون لرزش و کم صدا
  • قابلیت افزایش و کاهش نیرو
  • طرحی ساده
  • دارای قابلیت انعطاف پذیری و اطمینان بالا
  • سادگی و دقت کنترل
  • دارای راندمان بالا بوده
  •  دارای سنسور زیر سبد می باشد
  • در صورت وجود فردی زیر آن دچار حادثه نمی شود
  • دارای سیستم برق 12 ولت می باشد
  • ظرفیت بالابر نفر بر 250 کیلو گرم می باشد
  • ظریف ،زیبا و با دوام
  • ایمن و با کیفیت عالی
  • نصب سریع و آسان

 

قیمت بالابر هیدرولیکی بسته به اندازه و سایز بالابر متفاوت می باشد. از دیگر عواملی که در قیمت بالابر هیدرولیکی تاثیر دارد می‌توان به ارتفاع بالابر، اندازه کابین و موارد دیگر اشاره کرد برای اطلاع از قیمت ها و گرفتن مشاوره می توانید با تماس با خاوران صنعت تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">