سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

 بانک مرکزی  سپرده های بانکی پیشرو در بازارهای پنج گانه.

 بازدهی سپرده‌های بانکی که در دوره ‌های یکساله با بازدهی 20 درصدی هنوز رقیبی ندارد، در هفت ماهه نخست امسال با بورس اوراق بهادار تهران برابر شد.

 بدین ترتیب درحالی که بازدهی سپرده ‌های بانکی دراین مدت 11.6 درصد بوده است، بازدهی بورس نیز به 11.6 درصد رسید که همپای بانک برای سهامداران خود سود به همراه داشته است.
 طبق اطلاعات ارائه شده درمیان بازارهای پنجگانه ی بانک، بورس، سکه، ارز و مسکن؛ بانک و بورس به صورت مشترک رتبه نخست را در بازدهی از آن خود کرده‌اند.
پس از آن سکه به ‌دلیل رشد قیمتی که در هفته ‌های اخیر تجربه کرده است به‌ عنوان دومین بازار پربازده با 7.9 درصد در هفت ماهه امسال بوده است. پس از آن بازار ارز با شاخص دلار نیز توانسته است 7 درصد بازدهی داشته باشد که سومین بازار پربازده محسوب می‌شود.
 بازار مسکن نیز که طی ماه‌ های اخیر پیش نشانه‌ های رونق با رشد معاملات در آن نمایان شده است، با رشد قیمتی 6.2 درصد در مقام چهارم بازارهای پربازده قرار داشته است.
 منبع: روزنامه ایران

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

جایزه جالب بانک مسکن به مشتریان خوش حساب

لیست قرعه کشی بانک ها در نیمه دوم سال 96

بانک محبوب از نظر کاربرها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">