سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ

هفت راز ثروتمند شدن

موفقیت   هفت راز ثروتمند شدن (قسمت سوم)

ترسو و خجالتی نباشید؛

کم‌ رویی و ترس برای ثروتمندانِ آینده، خصوصیات خوبی نیستند. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید آن‌ قدر جسور باشید تا بتوانید فرصت‌ها را شکار کند.  حتی اگر اندیشه‌ هایتان از نظر خیلی ‌ها احمقانه به‌نظر برسد.
 این خصوصیت ریسک‌پذیری برای "الی برود"، بنیانگذار مؤسسه KB Homes که اکنون ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار ثروت دارد، منشأ موفقیت‌ های بسیاری شد. وی می‌گوید: هیچ‌کس تا به ‌حال با محتاط بودن و خجالتی بودن نتوانسته میلیاردر شود.
من وقتی ۲۲ سال داشتم، فکر می کردم تصمیم اشتباهی می‌گیرم که از شغلم در موسسه CPA استعفا کرده و به ساخت و ساز مشغول می شوم، چون آن زمان هیچ چیز از ساخت و ساز نمی ‌دانستم.
 اما بعضی وقت ‌ها، ساده ترین تفکرات، بیشترین سود را برای شما دارند.

هفت راز ثروتمند شدن (قسمت چهارم) :

 خودتان آستین بالا بزنید؛

وابستگی به دیگران برای موفقیت، خمیر مایه فاجعه است.
 این یکی از درس‌ هایی است که "فارست مارس"، وقتی در کارخانه شیرینی و شکلات پدرش کار می کرد، آموخته است.
 در آن زمان، کمپانی "مارس" تمام شکلات‌های خود را از شرکت رقیب، یعنی "Hershey’s"، خریداری می‌کرد. مارس پس از کناره ‌گیری از حرفه خانوادگی خود، به اروپا کوچ کرد و در یک کارخانه آب ‌نبات سازی مشغول به کار شد و یاد گرفت چگونه خودش شکلات درست کند.
 او دوباره به حرفه خانوادگی ‌اش بازگشت و اکنون صاحب ششمین شرکت بزرگ آمریکایی است.
مارس می‌گوید: اگر می خواهید ثروتمند شوید، باید بدانید چگونه تولید کنید. بنابر این نباید دنبال کسی باشید که برای شما محصولی تولید کند که شما را ثروتمند کند.


راز میلیونرهای خودساخته


هفت راز ثروتمند شدن (قسمت پنجم)

فرصت‌طلب و موقعیت‌شناس باشید

"اریک اشمیت" مدیرعامل سابق و مدیر اجرایی کنونی گوگل که ۱۰ میلیارد دلار ثروت خالص دارد می‌گوید: موفقیت بزرگ، مانند شانس است، اما مهم تر از همه، این است که چگونه این فرصت را مالِ خود کنید.
اشمیت خودش گوگل را تأسیس نکرده اما به حدی باهوش بوده که در سال ۲۰۰۱ میلادی به پیشنهاد کار کردن در این کمپانی پاسخ مثبت بدهد.
 او می‌گوید: یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های موفقیت این است که در زمان و موقعیت مناسب باشید.
اشمیت توصیه می کند: خودتان را با داشتن برنامه اذیت نکنید. همه برنامه‌های خود را دور بریزید. آنچه که درمورد من صدق می‌کند این است که خودم برای خودم فرصت ایجاد کردم؛ پس شما هم همین کار را بکنید.
حتما درباره افراد موفق زیاد مطلب خوانده‌اید و دیده‌اید که آنها سخت کار می‌کنند و از فرصت‌ها بهترین استفاده را می برند. شاید نتوانید ابداع و اختراع کنید، اما از عهده آن برمی‌آیید که سخت کار کنید تا در بهترین جای ممکن و آماده استفاده از فرصت‌ها باشید.
ادامه دارد...



شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

هفت راز ثروتمند شدن ماک کوبان  (قسمت اول)

هفت راز ثروتمند شدن ماک کوبان  (قسمت دوم) 

چرا از پولدار شدن می ترسیم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">