سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ب.ظ

فراخوان استخدام نیروی بازنشسته بانکی

موسسه کاسپین   «فراخوان همکاری موسسه کاسپین »

موسسه اعتباری کاسپین دارای مجوز رسمی فعالیت به شماره ۳۹۰۵۳۹/۹۴ از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت محوله بانک مرکزی و تکمیل و ارتقای کادر نیروی انسانی خود در سطوح مدیریتی شعب تهران و شهرستان ها، از بازنشستگان سیستم بانکی با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

◀شرایط عمومی داوطلبان تصدی مسئولیت شعبه:

مدرک تحصیلی: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی (لیسانس) با توانمندی‌های اجرائی و اطلاعات بانکی به روز (در موارد خاص، تقاضای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم با داشتن سوابق قابل قبول تخصصی و مدیریتی مرتبط نیز بررسی می شود).
سن: حداکثر سن ۵۵ سال با دارا بودن توانایی بکار گرفتن افراد در کار تیمی
گذشت حداکثر ۳ سال از زمان بازنشستگی در صورت عدم اشتغال در سایر بانک ها و مؤسسات اعتباری
 آگاهی و شناخت نسبت به بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های بانکی و بانک مرکزی ج.ا.ا
آشنایی کافی با رایانه و خدمات بانکداری الکترونیکی و مفاهیم نوین بانکداری اعم از شرکتی و اختصاصی
 دارا بودن شرایط عمومی و استخدامی و برخورداری از سلامتی کامل
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
ساکن بودن در شهر مورد تقاضا برای اشتغال بکار دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه خدمت در سمت مدیریتی شعبه درجه ۳ بانکی و به بالا دارا بودن سابقه مناسب و حسن خدمت در طول دوران خدمت در بانک و موسسات قبلی

 شرایط اختصاصی داوطلبان تصدی مسئولیت شعبه:

داشتن دانش و تجربه لازم و همچنین باور و تعهد عملیاتی به اصول بنیادین مدیریت ارزش آفرینی برای مشتریان توأم با رفتار فاخر توانایی بارز ایجاد شعبه متمایز و متمرکز بر تجارب مشتریان توانایی متمایز در ارائه خدمات، تجهیز منابع و مدیریت مصارف در سطح حرفه ای مشارکت جویی، نوآوری و کارآفرینی سازمانی آشنا به اصول و شیوه های جدید بازاریابی
 تذکرات:
۱- به مدارک ناقصی که ارسال شده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 ۲-زمان مصاحبه بر اساس اولویت‌های مورد نیاز موسسه صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و درصورت عدم توفیق موسسه در تماس مسئولیتی متوجه این سازمان نخواهد بود .
 ۳- در صورتی که موسسه در هریک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده در سایت و مدارک ارسالی توسط داوطلب یا عدم تطبیق هریک از شرایط اعلامی با موارد مندرج گردد، ادامه فرایند استخدامی میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی می‌گردد .
 ۴- پس از بررسی اولیه در صورت حائز شرایط بودن و قبولی در مصاحبه از افراد واجد شرایط برای همکاری دعوت بعمل خواهد آمد . ۵- تکمیل فرم و ارسال مدارک هیچگونه تعهدی برای موسسه اعتباری کاسپین نخواهد داشت و بکارگیری نیروهای واجد شرایط صرفاً پس از اعلام رسمی موسسه میسر خواهد بود.
جهت مشاهد متن کامل خبر به همراه مدارک مورد نیاز به لینک زیر مراجعه فرمائید
   ⁣ http://l1l.ir/34sz


شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

وام 5 میلیونی بانک سینا


راهی برای خانه دار شدن

بانک محبوب از نظر کاربرها






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">