سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

برنامه ریزی

برنامه ریزی کنکور سراسری:

ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در رشته دلخواه ،مستلزم قبولی در کنکور می باشد . کنکور آزمونی است که به واسطه آن دانش و اطلاعات علمی فرد مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد. رقابت در این آزمون به علت پذیرش کم دانشگاه ها بسیار شدید است.به همین دلیل برنامه ریزی درست برای رسیدن به هدف به همراه سعی و تلاش فراوان باید سر لوحه کار دانش آموزان عزیز قرار گیرد.

برنامه ریزی چیست؟

برنامه ریزی اختصاص ساعت هایی از شبانه روز به کار خاصی است.

برنامه ریزی برای کنکور سراسری:

برنامه ریزی برای رسیدن به هدف یعنی قبولی در کنکور سراسری به دو صورت برنامه ریزی هفتگی و ماهانه می باشد . اما قبل از آن توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :

1 _ استعداد، توانایی، نقاط ضعف و قوت افراد در دروس مختلف با هم متفاوت است.پس برنامه درسی آنها هم، باید متفاوت ازهم و با توجه به ویژگی های هر فرد تنظیم شود.

2 _ ساعات مطالعه افراد بستگی به روش زندگی آنها دارد.اینکه فرد در چه ساعتی از خواب بیدار می شود ؟در چه زمان هایی بیشترین آمادگی یادگیری دروس را دارد؟چند ساعت در روز استراحت می کند؟بعد از هر مطالعه چه مقدار استراحت می کند و...

3 _ برنامه ریزی درسی افراد بر اساس هدف و انگیزه آنها باید متفاوت باشد.به طور مثال برنامه درسی شخصی که خواهان قبولی در رشته پزشکی است با فردی که علاقه به رشته کشاورزی دارد فرق می کند.شخصی که می خواهد در رشته پزشکی قبول شود باید زمان بیشتری به مطالعه دروس زیست شناسی و شیمی اختصاص دهد.

4 _ تنوع در مطالعه دروس، باعث افزایش یادگیری می شود.پس همیشه مطالعه دروس اختصاصی و عمومی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

5 _ از مطالعه دروس مشابه مثل ریاضی و فیزیک پشت سر هم خودداری کنید.همیشه بین مطالعه دروس مشابه فاصله بیاندازید.

6 _ در استفاده از برنامه خود مصر باشید.پشتکار داشتن رمز موفقیت شما در کنکور می باشد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">