سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ب.ظ

ترجمه مقاله حسابداری در جامعه الکترونیکی

دانلود مقاله انگلیسی به فارسی  ترجمه مقاله حسابداری در جامعه الکترونیکی

عنوان انگلیسی مقاله: Online reporting: accounting in cybersociety عنوان فارسی مقاله: حسابداری در جامعه الکترونیکی

دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
 تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید.
 ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_ چکیده ترجمه:
هدف این مقاله با هدف معرفی موضوعی خاص آغاز می شود. طراحی/ اسلوب شناسی/ طریقه این مقاله تمرکز روی موضوع خاصی را معرفی می کند، ظهور پدیدة گزارش (دهی) آن لاین و موضوعاتی که آن پدیده در ارتباط با حسابداری بوجود می آورد و به صورت خلاصه مشارکت مقالات در آن موضوع را مرور می کند.
 یافته ها یافته های مبتنی بر اینکه مقالات در خصوص این موضوع، درک از نقطه تلاقی و اثرپذیری بین گزارش آن لاین و حسابداری را توسعه می دهد.
 اصالت/ ارزش این مقاله مشارکت های مربوط به موضوع را در موقعیت نامعلومی (مبهمی) قرار می دهد که به موجب آن گزارش آن لاین به صورتی انتقادی، تغییری و زمینه ای به لحاظ واقعیت ها و پتانسیل ها، فهمیده می شود.
 کلمات کلیدی-
عملیاتهای آن لاین، اینترنت، وب جهانی، اطلاعات حسابداری، تحقیقات.
نوع مقاله مرور کلّی ظهور وب به عنوان یک منبع اطلاعاتی و به عنوان یک وسیله ارتباطی، به صورت گسترده ای به عنوان یک پدیدة کلیدی در زمان ما، شناخته شده است.
وب نمونة مشهودی از جهانی سازی و ظهور صرفه جویی های همراه با معرفت (آگاهی) است (هلال وتِیلُر 1999؛ لِیمر ولارین، 1999). هلال وتیلُر (1999)، تأکید می کنند که زمینة اقتصادی و اجتماعی جهانی چقدر در حال متفاوت شدن است و تهدیدات و فرصتهایی که این تحول عرضه می کند در نتیجة آنچه آنها در عین حالی که یکی شدن "جهان" در یک بازار جهانی به واسطة وجوه امری دانش، تحت تأثیر قرار می گیرد"، می بینند. (هلال وتیلر 1999، صفحه 63).
از نظر این مؤلّفین این تغییرات یک انقلاب اطلاعاتی را که ایجاد کنندة سیستم های جدید اقتصاد سیاسی است، تشکیل می دهند. آنها استدلال می کنند، توانایی ما جهت "کنترل اطلاعات" که "بصورت غیردقیق در یک عامل یک میلیونی ضرب شده" در دهه های اخیر از قرن گذشته در جریان بوده است تا به واسطه ضرب در یک میلیون تای دیگر زودتر از زمان معمول، افزایش یابد. جهت دانلود محصول لینک زیرکلیک نمایید .

 ترجمه مقاله حسابداری در جامعه الکترونیکی

سپرده گذار وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">