سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بانک سامان در اروپا

بانک سامانبانک سامان نخستین بانک ایرانی در اروپا فعالیت خود را اغاز کرده است.

همکاری بین بانک های ایرانی و اروپایی راهی برای ورود سرمایه گذاری های خارجی در کشور می باشد.بانک سامان با بازاریابی موفقی که در اروپا داشته ،توانسته نظرات موسسات مالی و بانکی کشورهای اروپایی را به خود جلب کند.این امر باعث شده بیشتر شرکت ها و موسسات مالی و بانکی اروپا بانک سامان را انتخاب کنند.در این راستا در سال 1394قراردادی بین بانک سامان و شرکت ساچه(صندوق ضمانت صادرات ایتالیا)بسته شده است. که توسط ان سرمایه گذاران ایرانی و اروپایی با مشاوره مالی نمایندگی بانک سامان  در اروپا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دفترنمایندگی بانک سامان در اروپا پس از دریافت مجوز از بانک های مرکزی ایران و ایتالیا در شهر رم افتتاح شد.این دفتر با ارایه خدمات مشاوره تامین مالی و سرمایه گذاری،بانکی ،حقوقی و ایجاد شرایط سرمایه گذاری در کشورمان نوسط سرمایه گذاران اروپایی مخصوصا ایتالیایی راه اندازی شده است.

اطلاعات دفتر نمایندگی بانک سامان در ایتالیا به شرح زیر است:

Rome Representative Office - Via Boezio, 6 - 00193 – Rome - Italy

Tel: 0039-06-32803460

Fax: 0039-06-32803400


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">