سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

بام بانک ملی

ارتقا نرم افزار اندروید همراه بام بانک ملی به نسخه 1.8

از جمله امکانات جدید نسخه 1.8همراه بام بانک ملی،پرداخت قسط تسهیلات می باشد.
درپرداخت قسط تسهیلات،کاربرمی توانداطلاعات تسهیلات خود را مشاهده کند و برای پرداخت قسط اقدام نماید.همچنین این سامانه قابلیت مشاهده 30تراکنش اخیر را هم داراست. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این سامانه  ورود دومرحله ای و امن ان می باشد.مزیت ورود دو مرحله ای این است که اگر نام کاربری و کلمه عبور کاربر هم فاش شود،فرد خاطی نتواند از ان استفاده کند.زیرا در ورود دو مرحله ای ،شخص با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پیامکی دریافت می کند که با وارد کردن کد موجود در پیامک، می تواند وارد سیستم شود.
انتقال دسته ای پول،یکی دیگر از مزیت های این سامانه می باشد.در این روش شخص بابرنامه انتقال دسته ای پول،فایلی با فرمت t.x.tبارگذاری می کند که توسط ان می تواندنسبت به انتقال دسته ای پول اقدام کند.در این حالت محدودیتی روی نوع انتقال پول وجود ندارد.انتقال می توانددرون بانکی،پایا یا ساتنا باشد.
دراین سامانه امکاناتی همچون،مشخصات کاربر،انتقال کارت به کارت پول،محاسبه سود سپرده،خرید شارژ،انتقال حساب به حساب پول،تعیین تاریخ و مبلغ چک،انتقال پول مستمر ،انتقال پول به ارگان های خیریه ،استعلام وضعیت چک و..وجود دارد.برای دریافت نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

جهت ثبت نام در سامانه بام، پس از وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود، کد فعال سازی ای به شماره‌ی شما ارسال می‌شود. با وارد کردن کد دریافت شده و تاریخ تولد مندرج در شناسنامه خود به مرحله سوم ثبت نام هدایت می‌شوید. پس از ثبت اطلاعات یکی از ملی کارت های خود و تایید توافق نامه ی استفاده از سامانه بام، می‌توانید به مرحله‌ی تعریف نام کاربری بروید. در انتها نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را تعیین کنید و وارد سامانه شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">